021-49196000
فایل صوتی

ویدئو لایـو اینستاگرام جنـاب آقـای ملک پـور در 5 بهمن 99

  • 16
  • 360
  • 1399/11/8
  • 6191
افزودن به

مدیریت محترم مؤسسه MIE در لایو اینستاگرام که در تاریخ 5 بهمن پخش شده است در رابطه با هزینه های امر مهاجرت، تعریف خودحمایتی، معادل سازی مدرک پزشکان و پرستاران، اقدامات لازم در صورت بروز مشکلات در امر مهاجرت، نحوه دریافت پاسخ سوالات مهاجرتی در سایت موسسه ملک پور، چگونه زندگی خود را تغییر دهیم توضیحات لازم را بیان می کنند. شما می توانید با شرکت در برنامه های لایو مؤسسه شرایط خود برای مهاجرت را توضیح دهید، برای انتخاب روش مناسب برای مهاجرت راهنمایی بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید و مستقیما از جناب آقای ملک پور پاسخ بگیرید. زمان برگزاری برنامه های لایو، از طریق اینستاگرام و تلگرام مؤسسه اطلاع رسانی می شود.

16 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    مریم حاجی مهدی قلی

    اقای دکتر ملک پور عزیز من همسر یکی از موکلین شما هستم ‌ وهر وقت لایو های شما را میبینم انگیزه‌ام بیشتر و بیشتر میشه و به این ایمان میارم که ما با انرژی مثبت و آرامش مطمئنا به هدفمون میرسیم و آشنایی با شما را محبتی از طرف خداوند بزرگ میدونم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام ممنون از محبت شما خوشحالیم که در کنار شما هستیم امیدواریم بتوانیم رضایت شما را بدست آوریم.

  • noori
    Hamed Fatehi

    سلام جناب دکتر وقتتون بخیربسیار عالی مثل همیشه.سوالم این بود با ۱۷۰۰۰$ به کجا میتونیم مهاجرت کنیم؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز برای پاسخ به این سوال باید سایر شرایط شما نیز بررسی شود. سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری، نمره زبان مهم می باشد.

  • noori
    سارا

    ممنون استاد بزرگوار مثل همیشه عالی،چند سال هست که شما را دنبال میکنم واقعا به جز اطلاعات در مورد مهاجرت،با اینکه خودم روانشناسی خوندم ولی خیلی درس های بزرگی از شما گرفتم،برای شما و خانواده محترمتان بهترین آرزوها را دارم.

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام ممنون از محبتتان خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را کسب کنیم امیدواریم موفق باشید.

  • noori
    زهرا

    سلام خدمت جناب دکتر ملک پور عزیز سوالی خدمت شما داشتم که اگر برای شما امکان داشته باشد پاسخ دهید بنده اکثر ویدیو ها و لایو های شما را دیده ام همیشه راجع به اقدامات مربوط به مهاجرت و هزینه آنها یا هزینه زندگی در شهرهای مختلف بوده اگر امکان دارد صحبت هایی هم راجع به بعد از مهاجرت و اخذ اقامت، داشته باشید مثلا خانواده ما اگر مهاجرت کردیم من و همسرم باید دانش زبان داشته باشیم حداقل انگلیسی ولی فرزند ما که ابتدایی است زبان بلد نیست چه کار باید بکند،یا در مدرسه چون زبان بلد نیست چه اتفاقی میافتد،نمی دانم منظورم را خوب بیان کردم،خیلی عذر میخوام که وقت با ارزش شما را گرفتم باز هم تشکر میکنم.

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر ممنون از همراهی شما دوست عزیز. در نظر داشته باشید فرزندان شما برای ورود نیاز به مدرک زبان ندارند اما بهتر است سطح پایه زبان را همراه با شما اموزش دیده باشند. معمولا در مدارس به صورت ویژه روی مهارت زبان فرزند شما وقت گذاشته می شود و با توجه به سن مناسبی که دارند بسیار سریع میتوانند دانش زبانی خود را ارتقا دهند سازگاری فرزند شما در محیط خیلی خیلی سریع تر اتفاق خواهد افتاد معمولا بچها زیر 1 سال به صورت کامل میتوانند ارتباط موثر برقرار نمایند.

  • noori
    Alireza

    سلام.تشکربابت زحمتی که کشیدید ووقتتونودراختیارماگذاشتید واولین آشنایی شکل گرفت.واماسوال.من ؟پول چندانی ندارم که اصلا شما هیچ فرض کنیدزبانمم بلدنیستم که اول چقدرزمان میبره تا زبان یادبگیرم؟وکجامیتونم برم من مقاومت ذهنی ندارم ولی امسال به این نتیجه رسیدم که بایدبرم سن38 ومجرد..وکلی سوال دیگه که مزاحم وقتتون میشم ممنون.

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد نظیر کار، تحصیل، سرمایه گذاری و ... که هر برنامه هم پیش شرط های خود را دارد. سن، سطح زبان، بودجه، تحصیلات شما مهم است. اگر قصد یادگیری زبان دارید میتوانید از بخش محصولات سایت موسسه نسبت به یادگیری اقدام کنید که کاملا خوداموز در منزل میتوانید شروع نمایید.https://malekpourmie.com/product/آموزش-فوق-سریع-زبان-انگلیسی-mie-پکیج-شمار/

  • noori
    منصورشکراللهی

    درود،اولین آشنایی من باجناب ملکپور بود.علاقمندشدم تاادامه صحبتهای شمارابشنوم چون واقعابه دلم نشست.سلامتی و شادکامیتان راآرزومندم.

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام ممنون بابت محبتتان، باعث افتخار ماست که در جمع ما هستید.

  • noori
    yalda barzanooni

    سلام جناب دکتر عزیز خسته نباشید من ۲۴ سال سن دارم با۲۰۰۰۰یورو سرمایه ایلتس ۶ و رشته آی تی برای مهاجرت کودوم کشور اروپایی رو به من پیشنهاد میکنید؟ متشکرم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام دوست عزیز اگر امکان ارتقا بودجه داشته باشید کارتحصیل انگلیس انتخاب بسیار عالی خواهد بود زیرا ۱ سال تحصیل و ۱ سال کار با حقوق خواهید داشت. همچنین کشورهای ارزان اروپایی نظیر فنلاند، چک، مجارستان، لهستان و لتونی هم میتواند انتخاب خوبی باشد. اگر ایلتس ۶.۵ داشته باشید تحصیل رایگان نروژ هم بسیار عالی خواهد بود.

  • noori
    علیرضا اقایی

    سلام بنده علیرضا آقایی هستم میخواستم بگم درسته تو این دنیا هر چیزی هزینه ای داره یه درخواست داشتم آیا نمیشه برای ما که از نظر مالی ضعیف هستیم یه مدت زحمت ما برا ی شما بعد ما از کارکرد خودمون حتی راضی هستیم چند برابر حق شما رو تقدیم کنیم حالا اگر هم نمیشه دیگه شما بگید چکار کنم ما در این آسمان آبی ی ستاره نداریم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام دوست عزیز شما میتوانید از محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده کنید و با کمترین هزینه مهاجرت کاری داشته باشید