021-49196000
فایل صوتی

ویدئو گفتگو با خانم زمانی بابت اخذ ویزای تحصیلی هلند

  • 2
  • 0
  • 1399/12/28
  • 1288
افزودن به

⭐️⭐️با MIE همه چیز ممکن است⭐️⭐️

خانم زمانی 4 بار قبل از MIE ریجکتی داشتند و با کمک موسسه ملک پور موفق به دریافت ویزای تحصیلی هلند شدند. ضمن تبریک به خانم زمانی در این ویدئو خانم زمانی از تجربیاتشان در این پروسه با موسسه ملک پور سخن می گویند.

2 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    فاضل

    سلام روزتون بخیرو شادی.تبریک به سال جدید سوال این بوده که بنده دو سالو نیم پیش ویزای شنگن ایتالیا داشتم و رفتم ایتالیا بعد برگشتم از آلمان بوده بعد یه سال دوباره از آلمان اقدام کردم و چون رزرو هتلم پرداخت در محل بوده و قطعی نبوده بنده ریجکت شدم بعد سه ماه دوباره از ایتالیا اقدام کردم اونم رزرو هتلو پرداخت در محل یعنی قطعی نشده پرداخت نشده انجام دادم هردو سفارت در نامه ریجکتی زدن محل اقامت نامشخص می باشد آیا به خاطر همین قطعی پرداخت نکردنم ریجکت خوردم من بار اول که ویزا شدم هتلو قطعی پرداخت کردم.اینبار که پرداخت در محل بودو هردو سفارت تایید نکرد به نظر شما واقعا برای همین ریجکت خوردم.مدارکام مثل همون دفعه اول که ویزاشدم بود فقط هتل فقط رزرو خالی بود.در ضمن بلیط هواپیما حتما باید خریداری شده باشه یا رزرو کافی هستش.ممنونم راهنمایی بفرماید

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و تبریک سال جدید خدمت شما دوست عزیز برای درخواست ویزای توریستی لازم است به افسر مربوطه ثابت نمایید که هدف شما یک بازدید کوتاه مدت است و قصد برگشت دارید. همچنین از نظر مالی پتانسیل کافی برای پوشش هزینه های مدت اقامت خود را دارید. در نتیجه پرداخت هزینه هتل، داشتن بلیط برگشت، تمکن مالی کافی، نشان دادن وابستگی به کشورتان میتواند شانس اخذ ویزای شما را بالاتر ببرد.