021-49196000
فایل صوتی

ویدئو مقایسه اقامت برای هنرمندان در کشورهای اتریش و کانادا

  • 6
  • 118
  • 1399/9/2
  • 3671
افزودن به

شباهت ها و تفاوت های اقامت هنرمندان و ورزشکاران در کشورهای اتریش و آلمان، شرایط اقامت هنرمندان و ورزشکاران در کشور کانادا، شرایط اقامت هنرمندان در کشور اتریش، خدمات موسسه MIE در زمینه اقامت هنرمندان و ورزشکاران در خارج از کشور، شرایط مالیات برای اقامت هنرمندان در کانادا و اتریش، معیارهای انتخاب روش و کشور برای مهاجرت، تمام این مسائل در این ویدئو توسط مدیریت محترم موسسه ملک پور بررسی می شوند.

6 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    ساجده

    سلام من ۱۳ سالمه می خوام طراحی مد و لباس بخونم کجا بهتره تحصیل کنم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز یکی از بهترین مراکز آموزشی در زمینه رشته های هنر، فشن، مد و طراحی در کشور انگلستان قرار دارد که می توانید اطلاعات لازم در مورد تحصیل در این مرکز را در ویدئویی از همکار خوبمان جناب خرمشاهی در همین رسانه مشاهده کنید. برای مشاهده این ویدئو می توانید از لینک زیر استفاده کنید. https://malekpourmie.com/tv/public/دوره-کار-تحصیل-انگلستان-در-رشته-های-هنر،-فشن،-مد-و-طراحی

  • noori
    حدیث

    سلام و خسته نباشید. من 18 سال سن دارم و از لحاظ زبان سطح خوبی دارم ولی هنوز اقدام به اخذ مدرک نکردم ولی میتوانم در یکسال اینده مدرک IELTS بگیرم. قصد مهاجرت به کشور های اروپایی و یا اسکاندیناوی را دارم اما با توجه به عقاید خانوادگی و نیز بودجه محدود انها نمیتوانم پشتیبانی انچنانی مالی از طرف خانوادم بشوم نهایتا و در بهترین حالت 200-100 میلیون بتوانم مورد حمایت انها قرار بگیرم… اما خودم ضریب هوشی خیلی بالایی دارم ودر حال تحصیل در سمپاد(تیزهوشان) هستم و توانایی اخذ ویزای تحصیلی را دارم اما علاقه ی چندانی به این زمینه ندارم… .ولی با توجه به تیپ ضاهری، از هرجهت بسیار مناسب برای مدلینگ شدن هستم و بسیار علاقه مند به شغل بازیگری. و توانایی بسیار بالایی نیز در این زمینه دارم اما با توجه به بستر نامناسب برای مدلینگ شدن و بازیگری خانم ها در ایران متقاضی مهاجرت دائم هستم به نظر شما کدام یک از ویزا ها برای من مناسب تر است؟ و اینکه میشه با توجه به دارایی بنده توضیحاتی در مورد ویزای تحصیلی و بورس تحصیلی و شرایط آن بفرمایید؟برای ویزای تحصیلی معدل دیپلم مهم تره یا رتبه کنکور و دانشگاه؟ چون من میخوام کنکور تجربی بدم ولی مدرک دیپلمم رشته ریاضی است و ربطی به رشته تحصیلی ایندم ندارد و ممکنه از لحاظ کنکور با توجه به شرایط فعلیم نتیجه خیلی خوبی بگیرم ولی قاعدتا چون مطالعه چندانی در خصوص بعضی دروس رشته ریاضی نداشتم معدلم چندان خوب نشه(مثلا بین 17 تا زیر 19 بشه).

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز چنانچه هدف شما ورود به عرصه مد و فشن است بهترین توصیه تحصیل در این رشته در کشورهای تاپ و قدرتمند این حوزه نظیر انگلیس، فرانسه، ایتالیا، امریکا، کاناداست. دوست عزیز بورسیه در اکثر کشورها برای مقطع کارشناسی محدود و رقابتی است و معمولا به دانشجویان شایسته که رزومه علمی، سطح زبان قوی، مقالات معتبر، معدل بالا داشته اند تعلق میگیرید. برخی بورسیه ها نیز بر اساس نیاز مالی میتوان درخواست داد.

  • noori
    مهدیه جلالی

    باسلام ، من فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه فردوسی هستم ، ۲۳ سال دارم و مدرک فنی حرفه ای آرایشگری هم دارم ، هم در این زمینه در حال حاضر فعالیت دارم و هم نقاشی تدریس میکنم ، اما برای نقاشی هیچ مدرکی ندارم و خودآموخته هستم ، اما در طراحی و نقاشی سطح قابل قبولی هستم ، میخواستم بپرسم برای اقامت گرفتن در اتریش طبق توضیحات داخل ویدیو ، برای اثبات هنرمند بودن باید چیکار کنم ؟ دنبال مدرک نقاشیم برم ؟ مدرک فنی حرفه ای آرایشگری به کارم میاد ؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید .

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و عرض ادب دوست عزیز دریافت ویزای هنرمندان اتریش منوط به اثبات شرکت در گالری ها و داشتن سرمایه و دارایی از طریق فروش آثار هنری و همینطور داشتن آثار هنری می باشد.