021-49196000
فایل صوتی

ویدئو لایـو اینستاگرام جنـاب آقـای ملک پـور در 2 دی

  • 2
  • 0
  • 1399/10/6
  • 840
افزودن به

مدیریت محترم مؤسسه MIE در لایو اینستاگرام که در تاریخ 2 دی پخش شده است در رابطه با تخفیفات ویژه موسسه ملک پور، امکان اقدام برای ویزای آمریکا، ویزاهای دریافت شده با کمک موسسه MIE، هزینه اخذ پذیرش تحصیلی توسط موسسه MIE، شرایط استارت آپ کانادا، کاریابی در کانادا و کار پزشکان و پرستاران در آلمان و تحصیل در مقطع ارشد در آلمان توضیحات لازم را بیان می کنند. شما می توانید با شرکت در برنامه های لایو مؤسسه شرایط خود برای مهاجرت را توضیح دهید، برای انتخاب روش مناسب برای مهاجرت راهنمایی بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید و مستقیما از جناب آقای ملک پور پاسخ بگیرید. زمان برگزاری برنامه های لایو، از طریق اینستاگرام و تلگرام مؤسسه اطلاع رسانی می شود.

2 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    علی رضا

    با عرض سلام و ادب آقای دکتر ملک پور خیلی متشکرم از اطلاعات خوبی که در این لایو دادید واقعاً مفید بود. در صحبتهاتون در مورد شرایط عالی انگلیس و کانادا برای تحصیل و کار تضمین شده مطالبی را فرمودید. من 41 سال دارم و لیسانس نرم افزار را از دانشگاه آزاد در سال 84 و فوق لیسانس IT را در سال 93 از دانشگاه دولتی (بصورت مجازی) دریافت کردم حدود 20 سال هم سابقه کار مرتبط دارم. مدرک IELTS 5.5 را در سال 2012 گرفتم. ضمنا متاهل هستم و یک پسر 16 ساله دارم. من برای اینکه تصمیم قطعی بگیرم نیازه که اولاً بدونم آیا کلا شرایط دریافت ویزای تحصیل و کار را دارم؟ دوما جواب سوالات زیر برام روشن بشه که بتونم تصمیم خودم را قطعی کنم: با شرایط من کانادا بهتره یا انگلیس؟ من باید پذیرش دکتری بگیرم یا فوق لیسانس؟ با توجه به اینکه اعتبار مدرک آیتلس من منقضی شده آیا امکانش هست که پذیرش دانشگاه را باشرط گذراندن دوره زبان در همان دانشگاه بگیرم که دیگه نیاز نباشه اینجا آیلتس بگیرم؟ در مورد همراهی خانواده و تحصیل پسرم شرایط به چه نحوی هست؟ من کلاً چقدر باید هزینه کنم؟ آیا می توانم جهت اثبات تمکن مالی بجای گواهی سپرده، سند ملک ارائه دهم؟ آیا امکان رزرو کردن و استفاده از تخفیف و اقدام برای سال آینده وجود دارد؟ پیشاپیش خیلی تشکر میکنم از وقتی که برای بررسی کیس من می گذارید

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز رشته تحصیلی بسیار خوبی دارید برای ویزای تحصیلی انگلیس با شرایط سنی که دارید، امکان اقدام برای دوره دکترا را خواهید داشت. خانواده میتواند با ویزای همراه وارد شوند و اجازه تحصیل رایگان فرزند، کار برای همسر هم وجود دارد. دوست عزیز با شرایط سنی و رشته بسیار خوبی که دارید ویزای کاری کشور المان هم میتواند گزینه مناسبی باشد. توصیه میکنم حتما با موسسه تماس داشته باشید تا با جزییات بیشتر راهنمایی دریافت کنید.