021-49196000
فایل صوتی

ویدئو تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان

  • 60
  • 3
  • 1399/6/30
  • 3567
افزودن به

تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان بدون قبولی در کنکور سراسری ایران، تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان، پذیرش دانشگاه های آلمان با مدرک دیپلم، تحصیل رایگان پزشکی در دانشگاه های آلمان، پاسخ تمام این سوالات را می توانید در این قایل تصویری بدست آورید. در صورت تمایل می توانید از طریق تماس با موسسه MIE از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

60 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    پرهام فروزان

    من دانشگاه ازاد علوم تحقیقات درس میخونم رشته علوم کامپیوتر ترم 4 هستم توی دانشگاه و تا آ2 آلمانی هم خوندم امکانش هست ؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز احتمالا شرایط تحصیلی شما مناسب می باشد ولی در صورتی که سطح مدرک زبان شما بالاتر باشد شانس بیشتری خواهید داشت، همچنین از طریق دوره های زبان نیز می توانید اقدام نمایید. برای بررسی دقیق تر شرایط خود با موسسه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

  • noori
    علی علم

    درود بر شما من 17 سال دارم و در رشته علوم انسانی در حال تدریس هستم،معدل 3 سال دوره اول من 20 بود و سال دهم 19.2 و سال یازدهم 19.60شد.قصد دارم برای تحصیل در رشته فلسفه و یا روانشناسی ویزای تحصیل آلمان رو دریافت کنم.ایا برای این رشته ها باید آزمون ورودی دانشگاه بدم؟ و یا اگر نکته دیگری است ممنونم میشم بگید❤️

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز برای تحصیل در رشته هایی نظیر روانشناسی نکته مهم دانش زبان المانی شماست که باید در سطح بسیار بالایی باشد. ازمون ورودی ندارید اما نیاز به معدل بالا خواهید داشت. در نظر داشته باشید سفارت المان در ایران وقت سفارت طولانی اعلام میکند و برای انتخاب رشته باید توجه داشته باشید که به شرایط کار و درامد بعد از تحصیل نیز فکر کنید. معمولا رشته های مختلف مدیریتی و بیزنس میتواند گزینه های بهتری باشد.

  • noori
    سهیلا مظاهری

    درود...میخواستم خودم که ی خانم 50 سال هستم بادخترم 18سال و معدل 18رشته تجربی و پسر 15سال اقدام کنم لطفا راهنمایی میفرمایید...از لطفت سپاسگزارم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که دارید شانس پذیرش تحصیلی المان را نخواهید داشت اما فرزند 18 ساله شما میتواند برای تحصیل در المان و یا کشورهای دیگر اقدام نماید. اگر قصد مهاجرت خانوادگی دارید با توجه به شرایط سنیتان بهترین گزینه روش های مبتنی بر سرمایه شماست.

  • noori
    پدرام فتاحی

    کمکم کنید ممنونم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز شرایط مطرح نمایید تا بتوانیم راهنماییتان کنیم.

  • noori
    حسام

    باسلام وخسته نباشید خدمت شما وهمکاران گرامیتان من میخواستم بدونم اینکه اگه مدرک a2آلمانی خود را گرفتم و دانشگاه من دانشگاه سراسری باشد وهمچنین توان مالی من کمه یعنی میخواهم بورسیه بشم. چگونه وچقدر شانس رفتن به آلمان را دارم. با عرض پوزش کمال تقدیر و تشکر را به فراموشی سپردیم باید ابتدا عرض میکردیم ولی دم شما گرم خواهشا من را راهنمایی کنید

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز احتمالا با شرایطی که فرمودید امکان تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان وجود دارد همچنین باید بدانید که این دانشگاه ها تقریبا رایگان هستند اما اگر باز هم تمایل به اخذ بورسیه داشته باشید باید خدمتتان عرض کنیم که بورسیه های تحصیلی بیشتر در مقاطع بالاتر از کارشناسی ارائه می شوند و نیاز به رزومه بسیار قوی خواهند داشت. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که برای راهنمایی دقیق تر نیاز به بررسی دقیق تر شرایط شما می باشد، پیشنهاد می دهیم با موسسه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

  • noori
    mohammad

    سلام ممنونم جناب ملک پور از توضیحات کامل و عالی تون. امکان کار در کنار تحصیل هم هست که بشه از پس هزینه های زندگی برامد؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز دانشجویان در آلمان اجازه کار تمام وقت ندارند، اما در مقطع لیسانس و فوق لیسانس می توانند در هفته تا سقف 20 ساعت به کار پاره وقت بپردازند. مدت زمان مجاز برای کار پاره وقت برای دانشجویان مقطع دکترا 30 ساعت در هفته می باشد.

  • noori
    زهرا

    سلام معدل من سال دهم ۱۸/۹۰ شد یازدهم هم ۱۹/۷۰ دوازدهم هم ۱۹/۶۰ امکان قبولی هست؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام دوست عزیز معدل مناسبی دارید. در صورتی که تسلط به زبان داشته باشید شانس خوبی وجود دارد حتی میتوانید برای دوره های زبان و اماده سازی دانشگاه های المان اقدام نمایید.

  • noori
    نگین گیلوان

    سلام من پایه یازدهم هستم رشته م ریاضیه و معدلم بالای ۱۹ هستش و مدرسه تیزهوشان درس میخونم و اینکه تا چند ماه دیگه مدرک b1 میگیرم. تصمیم دارم بعد دیپلم در آلمان لیسانسمو بگیرم . میخواستم بدونم تمکن مالی ده هزار یورو برای من کافیه یا نه؟ و اینکه چقدر شانس پذیرش در دانشگاه های رایگان آلمان رو دارم با این شرایط؟ و اگر کنکور سراسری قبول نشم شانسم خیلی پایین میاد برای پذیرش تو آلمان؟ و این تمکن مالی چجوریه؟ باید از چند وقت قبل تو حسابم ۱۰ هزار یورو باشه؟ یا اصلا میشه اینطور باشه ک تمکن مالی پدرم رو در نظر بگیرن؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز شرایط شما برای تحصیل در آلمان به نظر مناسب می آید اگرچه به این منظور نیاز به بررسی دقیق تر می باشد، در مورد تمکن مال باید عرض کنیم که حداقل حدود ده هزار یورو نیاز است اما هرچقدر که مبلغ بیشتری نشان دهید شانس شما بالاتر خواهد رفت. همچنین در مورد کنکور نیز بهتر است که در کنکور سراسری قبول شوید و پس از آن اقدام نمایید.

  • noori
    امیر

    سلام برای داروسازی معدل چند نیازه؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر معدل کامل و c1 زبان المانی نیاز است. شما باید در ازمون ورودی کشور المان نیز شرکت نمایید.

  • noori
    آوا

    ببخشید من اصلا شرایط رشته موسیقی رو هیچجا ندیدم.میشه یه خلاصه ای ازش بگید..؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای ورود به این رشته شما نیاز به پورتفولیو دارید. اگر کشور اتریش را انتخاب نموده باشید باید مدرک زبان المانی متناسب نیز ارائه نمایید.

  • noori
    علی

    سلام خسته نباشین علی هستم 19 سالمه دانشجوی ترم 2 رشته کامپیوتر دانشگاه دولتی با توجه به اینکه گفتین واسه تحصیل رایگان داخل دانشگاه های المان نیاز به ساپورت مالی هست {سرمایه حدود 100 ملیون دارم} ایا میشه که در حین تحصیل توی المان یه شغل پاره وقت هم داشت که با پولش هزینه زندگی در اورد و بعد از اون در ضمینه رشته خودم یعنی IT شغلی پیدا کرد؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام بله دوست عزیز با تحصیل در آلمان در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس امکان کار دانشجویی تا 20 ساعت و در مقطع دکترا تا 30 ساعت در هفته وجود دارد و همچنین رشته شما رشته بسیار مناسبی برای کاریابی در آلمان و اروپا می باشد.

  • noori
    فرزاد

    سلام وقت عالیتون بخیر بنده رشته کاردانی نرم افزار رو در تبریز خوندم و الان ترم 2 طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری کارشناسی هستم و 22 سالمه. میخوام بدونم که من ویزای کاری بگیرم بهتره یا تحصیلی رشته ارشد رو و زبان آلمانی مدرکی ندارم. ممنون میشم راهنماییم کنین و تخصص های من طراحی سایت، برنامه نویسی و بک اند و اندروید رو در حال یادگیری هستم و بعد تعطیلات به کلاس زبان آلمان میرم ممنونم از راهنماییتون

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که دارید بهترین گزینه مهاجرت تحصیلی است زیرا برای ورود به بازار کار باید سوابق کاری بعد از تحصیل ارائه کنید.

  • noori
    اشکان میرزایی

    باسلام ببخشید من ۱۸ سالمه میخوام امسال اگه امکانش هست پزشکی بدون کنکور توی یک کشور تقریبا رایگان بخونم لطفا راهنماییم کنید معدل دهم ۱۸ یازدهم ۱۹ میشه دوره های زبان رو هم خاج از کشور بخونم؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز یکی از کشورهایی که می توانید بدون کنکور به تحصیل پزشکی مشغول شوید کشور فرانسه می باشد، در این کشور تحصیل پزشکی 9 ساله بوده و مستقیماً به عنوان متخصص از این دوره فارغ التحصیل خواهید شد. اگر چه در این کشور آزمون ورودی تعریف نشده اما شما پس از گذراندن دروس سال اول باید امتحانی از دروس تدریس شده در این سال را با موفقیت پشت بگذرانید تا بتوانید به تحصیل خود ادامه دهید.

  • noori
    فاطمه قهرمانی

    سلام وقت بخیر. من دبیرستان تجربی خواندن و دانشگاه فرهنگیان رشته ی علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی مدرک زبان ندارم برای من امکان تحصیل در آلمان وجود دارد؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز برای تحصیل رایگان در المان اگر به زبان المانی تسلط داشته باشید شانس پذیرش از دانشگاه های دولتی دارید. برخی دانشگاه های دولتی در برخی رشته ها به زبان انگلیسی رایگان است. همچنین تحصیل در دانشگاه های خصوصی المان نیز هزینه بالایی ندارد.

  • noori
    علی

    سلام،با مدرک ارشد مشاوره و بانمره۱۸،دانشگاه غیر انتفاعی ، برای دکتری در آلمان در رشته مشاوره یا روانشناسی،چطور میشه اقدام کرد.ممن.ن

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام دوست عزیز شما باید با اساتید در رشته خود مکاتبه نمایید و بر اساس رزومه و فیلد کاری خود پذیرش اخذ نمایید..

  • noori
    مژده

    من کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی هستم.شرایط دوره زبان یکساله برای پذیرش دکترا هم وجود داره؟میتونم توی اون قسمت پذیرش بگیرم؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و عرض ادب دوست عزیز دوره های آموزش زبان بیشتر برای افرادی است که برای ورود به مقع کارشناسی قصد اقدام دارند و صرفا یک دوره زبان نیست در واقع پذیرش مشروط کارشناسی با دوره زبان خواهد بود.

  • noori
    عارفه موحدی

    سلام روز بخیر، من گیاهان دارویی میخونم. ترم هفتم کارشناسی هستم. تا پایان تیر ۱۴۰۱ تموم میشه کارشناسیم و برای ارشد میخوام اقدام کنم. میخواستم ببینم الان باید اقدام کنم یا پایان زمان کارشناسیم. کشور المان مد نظرم هست، دانشگاه گوتینگن و سطح زبانم ب ۱ هست اما قصد دارم تو وقت باقی مونده ب۲ بگیرم. همچنین در بخش ثبت نام ازمون، به نظرتون ایرا امتحان بدم بهتره یا کشورای همسایه؟ در زمینه ثبت نام آزمون هم کمک می کنید؟ یه سوال دیگه اینکه مدارک رو باید اماده کنم و برای مشاوره تماس بگیرم یا اگر الان تماس بگیرم تا پایان همراهی میکنید ممنون میشم اگر کمکم کنید.

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و عرض ادب با توجه به طولانی بودن وقت سفارت آلمان و نامشخص بودن زمان آن می توانید وقت سفارت بگیرید و سطح زبان خود را بالا ببرید. در این میان امور اخذ پذیرش از دانشگاه را نیز پیش ببرید.

  • noori
    ساره

    سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم حضورتون : من شنیدم که برای ویزای تحصیلی 10000 یورو باید به سفارت ارائه بدی برای تمکن مالی و اون پول بلوکه میشه و از همین10000 یورو هر ماه حدود 700-800 یورو بهمون میدن برای هزینه خوراک و جا و اینها این صحت داره؟ و برای همه جای المان امکان پذیر هستش؟ و اینکه اگر من اینجا زبانم رو کامل کنم تاا B2یا حتی C1 باز هم باید دوره زبان رو بگذرونم؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و عرض ادب بله درست است این مبلغ بلوکه می شود.برای دوره زبان نیز بستگی به رشته تحصیلی مورد نظرتان دارد.

  • noori
    wahid

    با دانش آموزان کشور افغانستان هم همکاری بفرماید و با ما هم در ارتباط شوید و برای ما هم شرایطش بگید

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و عرض ادب دوست عزیز خدمات موسسه mie مختص به ملیت خاصی نبوده و به تمامی دوستداران مهاجرت تعلق می گیرید. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران موسسه شرایطتان را به صورت کامل عنوان کنید و از راهنمایی متناسب با شرایطتان بهره مند گردید. موفق و پیروز باشید

  • noori
    زهرا

    سلام من۲۵سالمه لیسانس حسابداری با معدل ۱۹/۵۰..ومعدل دیپلمم ۱۸/۵۹هستش..میتونم برای رشته پزشکی یا زیرشاخه هاش اپلای کنم که رایگان تحصیل کنم آیا؟شانسی دارم؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و عرض ادب شرایط سنی شما برای تحصیل در رشته های پزشکی در آلمان مناسب نیست. شما می توانید برای تحصیل فوق لیسانس در آلمان اقدام کنید.

  • noori
    آرمین

    سلام وقتتون بخیر من سال بعد قراره کنکور بدم ولی فعلا درآمدی ندارم میخواستم بدونم آیا میشه در ایران پزشکی خوند و بعد یکی دوسال با کارنامه دیپلم ۱۲ سال اپلای کرد یا باید کارنامه،آخرین کارنامه تحصیلی باشه؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و عرض ادب بله امکان پذیر است. توجه داشته باشید که تمکن مالی خیلی خوب و سطح زبان آلمانی بالا برای این امر ضروری است.

  • noori
    مقداد

    سلام امکانش هست که بعد از کنکور (من پشت کنکوری هستم یه ساله) بریم دانشگاه آلمان برای تحصیل در پزشکی پسر هستم و فعلا زبان هم خوب نیست

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و عرض ادب برای تحصیل پزشکی در آلمان نیاز به قبولی در کنکور سراسری و معدل بالا دارید. مدرک زبان آلمانی نیز یکی از الزامات می باشد.

  • noori
    کسری زینلی

    سلام دوست عزیز من در مقطع 12هُم هستم و در رشته تجربی فعالیت دارم میخام بعد دیپلم 12ساله ای که گرفتم واسه تحصیل تو آلمان اقدام کنم و a2آلمانی هم دارم و معدل 3سال آخرم ب ترتیب 19.5و19.75و19.48دارم میخام در رشته پزشکی فعالیت کنم توی آلمان میتونم قبول شم؟ چون علاقه شدیدی دارم خاستم بدونم منم شرایطشو دارم یا نه ! و هزینه ثبت نام و کالج و...... همه رو خاستم بدون روی هم چند میشه ممنون میشم با دقت همرو برام توضیح بدید

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و عرض ادب برای تحصیل رشته پزشکی نیاز به قبولی در کنکور سراسری ایران و سطح زبان آلمانی خوب دارید. با توجه به مدت زمان اخذ وقت سفارت آلمان می توانید سطح زبان خود را افزایش دهید.

  • noori
    مهدی

    سلام و درود ببخشید من معدلم در کلاس ده 19 و در یازدم 19.5 و در دوازده 19.25آیا من میتوانم در رشته حقوق در آلمان بورسیه شوم و چقدر پول به ریال خودمان برای زندگی در آلمان نیاز است

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام دوست عزیز احتمال آن بسیار اندک است زیرا تحصیل آلمان رایگان است دوست عزیز باید سالانه حداقل 10 هزار یورو تامین نمایید

  • noori
    Latifi

    سلام و عرض ادب خدمت شما آقای دکتر ملک پور معدل من ۱۴/۲۱است می دانم ک نمی توانم بورسیه بشم ب نظر شما من فوق دیپلم بگیرم یا کنکور بدم یا پرستاری بخوانم معادلسازی میشه

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام دوست عزیز در حال حاضر پزشکان و پرستاران امکان مهاجرت به آلمان و معادلسازی دارند در چند سال آیند مشخص نیست

  • noori
    Latifi

    سلام و عرض ادب خدمت شما آقای دکتر ملک پور معدل من ۱۴/۲۱است می دانم ک نمی توانم بورسیه بشم ب نظر شما من فوق دیپلم بگیرم یا کنکور بدم یا پرستاری بخوانم معادلسازی میشه برای پزشکی ؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام دوست عزیز متاسفانه خیر این روش کاربردی نیست

  • noori
    Latifi

    سلام و عرض ادب خدمت شما آقای دکتر ملک پور آیا دانشجویی ترم دوم دندانپزشکی میتواند معادلسازی کند و در آلمان تحصیل کند؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام دوست عزیز در رشته های پزشکی نمیتوان بدون آزمون وارد شد احتمال معادلسازی نیز زیاد نیست

  • noori
    علی اصغر

    سلام، خیلی خوب بود و ممنون از اطلاعاتی که به استراک میزارید. موفق باشید

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام و سپاس از همراهی شما

  • noori
    میلاد

    با سلام و خسته نباشید، برای وبینار سفارت چه مدارک و اسناد واطلاعاتی نیاز هست؟ یا بهتر بگم ازمون می‌خوان سپاس از پاسخگویی شما

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام دوست عزیز اگر منظور شما مدارک ویزای تحصیلی است در مقاله تحصیل در آلمان میتوانید لیست آن را مطالعه نمایید

  • noori
    ایلیا

    سلام ۱۹سالمه ، دانشجوی کامپیوتر ، نرم افزار ،ترم ۲ ، بفرمایید که از چه طریقی میتونم برای ادامه تحصیل در کشور سویس اقدام کنم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام دوست عزیز میتوانید پس از فارغ التحصیلی اقدام کنید برای ارشد در رشته خودتان