021-49196000
فایل صوتی

ویدئو اقامت سرمایه گذاری کانادا

  • 4
  • 0
  • 1399/6/30
  • 1420
افزودن به

روش های سرمایه گذاری در کانادا چیست؟ چگونه می توان از طریق سرمایه گذاری در کانادا اقامت این کشور را بدست آورد؟ شرایط کارآفرینی در کانادا کدام است؟ پاسخ تمام این سوالات و بسیاری مطالب دیگر را می توانید در این فایل تصویری بدست آورید. در صورت تمایل می توانید از طریق تماس با موسسه MIE از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

4 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    سید مصطفی اسماعیلی

    با سلام و عرض خسته نباشید میخواستم بدونم نظرتون راجب مهاجرت از طریق تولد چیه آیا تمام اعضای خوانواده مثل برادر یا خواهر هم اقامت میگیرن یا که خیر اگه جواب بدید ممنون میشم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز در اکثر کشورها اعطای تابعیت به فرزند تازه متولد شده از طریق قانون خون می باشد و این بدان معنیست که فرزند تابعیت پدر و مادر خود را دریافت می کند و نه کشوری که در آن متولد شده است و فقط کشورهای محدودی هستند که تابعیت خود را از طریق قانون خاک اعطا می کنند یعنی بدون توجه به تابعیت پدر و مادر فرزند تابعیت کشور مقصد را دریافت می کند اما این بدان معنی نیست که برای پدر و مادر نیز آثار اقامتی خواهد داشت و این موضوع باعث اخذ اقامت والدین نخواهد شد. کشورهای کانادا و آمریکا نمونه هایی از کشورهایی هستند که بر اساس قانون خاک عمل می کنند. با تولد فرزند در کانادا فرزند کانادایی محسوب شده و پاسپورت می تواند دریافت کند اما این بدان معنی نیست که به شما والدین هم پاسپورت بدهند بهترین راه این است که شما اول اقامت کانادا را از طرق دیگر دریافت کنید که در این صورت شانس شما هم برای دریافت پاسپورت کانادا بسیار بالا می رود.

  • noori
    reza mansori

    با سلام و خسته نباشید خدمت اساتید بزرگ و زحمت کش. من 19 سالمه و سربازی نرفتم و مقداری پول در حد100هزار دلار دارم و خیلی عاشق مهاجرت به کانادام بنظرتون چکار کنم ؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز با توجه به شرایط سنی شما بهترین راه مهاجرت به کانادا برای شما روش تحصیلی می باشد. به این منظور می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.