021-49196000

ویدئو اقامت دائم استرالیا از طریق ارائه تمکن مالی

  • 4
  • 2
  • 1400/1/25
  • 2475
افزودن به

⭐️⭐️⭐️بهترین روش سرمایه گذاری در استرالیا⭐️⭐️⭐️

هستند افرادی که قصد اخذ اقامت دائم استرالیا و سرمایه گذاری در این کشور را دارند اما، امکان یا تمایل حضور در استرالیا را ندارند. موسسه MIE در این ویدئو روشی را برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه گذاری معرفی می کند که نیازی به ماندن در استرالیا نخواهید داشت و علاوه بر آن از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد.

توصیه می کنیم توضیحات مدیریت محترم موسسه ملک پور در این زمینه را از دست ندهید.

4 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    مهناز غفاري

    سلام ببخشيد اي ويزا سابكلاس چند هست؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام این ویزا جزو ویزاهای سرمایه گذاری در کشور استرالیا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با موسسه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

  • noori
    sanguine

    سلام آقای ملک‌پور. وقت‌تون بخیر. می‌بخشید سوالی داشتم که ممنون میشم خودتون پاسخ بدید و منو کامل راهنمایی بفرمایید. با آقایی در استرالیا میخوام ازدواج کنم که دو ماه پیش اقامت دائمی‌شون (PR) از طریق پناهندگی اومده. خانواده و فامیل‌های ایشون هم چند ساله مقیم اونجا هستن. ایشون برای ازدواجمون با وکیل لوکال اونجا صحبت کردن و بهشون گفتن که به طور متوسط دو سال دیگه میتونید ازدواج کنید چون از ورود ایشون به خاک اون کشور باید ۴ سال بگذره. چون خیلی طول میکشه و میخوایم زودتر ازدواج کنیم آیا راهی هست که من "اقامت موقت" بگیرم و برم تا این دوسال بگذره و شرایط برای اقامت از طریق ازدواجمون مهیا بشه؟ یا حتی راهی که خودم "اقامت دائم" بگیرم و بتونم برم؟ آیا استرالیا الان با وجود کرونا ویزا توریستی تجاری(کاری) سه ماهه صادر میکنه؟ چند بار در طول یکسال میشه این ویزا توریستی رو گرفت؟ به نظرتون از لحاظ اقامتی بهتره به صورت دور و تلفنی ازدواج کنیم یا توریستی برم اونجا و قبل این دوسالی که باید بگذره در خود اون کشور اقدام کنیم؟ شرایط من: مجرد، ۳۵ سال، فارغ التحصیل کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه پیام نور، آیلتس رو دارم میخونم هنوز مدرک نگرفتم، سابقه بیمه ۵ سال دارم اما غیر مرتبط با رشته تحصیلیم هست. مدارک و حرفه خاصی هم ندارم، فقط مدرک اپراتوری مقدماتی کامپیوتر از فنی حرفه‌ای دارم. از طریق سایت شما ویزای اسکیل ورکر و تحصیلی رو پیگیری کردم اما انگار یه جورایی راهها بسته هست برام. خیلی ممنون میشم که راهنمایی‌های درست رو بفرمائید تا من اقدام کنم. بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی‌تون هستم امیدوارم همیشه پایدار و سلامت باشید

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام دوست عزیز نامزد شما باید از نظر شرایط مالی و شغلی استقلال کافی برای اداره زندگی را پیدا کرده سپس بتواند اسپانسر شما باشد. در خصوص ویزای توریستی در حال حاضر بخاطر شرایط کرونا امکان پذیر نیست. در خصوص مهاجرت هم یا باید از طریق تحصیل یا کار و یا سرمایه گذاری درخواست نمایید که برای روش تحصیلی گپ شما نکته منفی خواهد بود. در خصوص بحث کاری هم باید امتیاز کافی کسب کنید. در خصوص سرمایه گذاری هم سرمایه بالایی نیاز دارید.