چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟

 هر ساله عده زیادی از افراد تصمیم می گیرند محل زندگی خود را تغییر دهند و دسته ای از این افراد کشورهای خارجی را به عنوان محل جدیدی برای زندگی انتخاب می نمایند، موضوع این نوشتار نیز انتخاب مسیر مناسب برای مهاجرت درست می باشد. اگر در حال مطالعه این متن هستید، به احتمال زیاد شما نیز تصمیم به مهاجرت به خارج از کشور دارید. متقاضیان مهاجرت در ابتدای راه تصمیمات زیادی را پیش رو دارند؛ کشور مقصد، مسیر درست مهاجرت، وکیل معتمد مهاجرت و امثال آن از جمله تصمیماتی است که در ابتدای مسیر، مهاجران را به خود مشغول می سازد و باعث طرح این سوال می گردد که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟ موسسه ملک پور هفت را مهاجرت و اقامت را پیش روی شما قرار می دهد و مزایا و چالش های هریک را بیان می کند. به عنوان بهترین روش مهاجرت  در صورت داشتن سرمایه لازم روش مبتنی بر سرمایه گذاری است، در صورت کم سن و سال بودن روش تحصیلی اگر بتوانید بعد آن را به اقامت کاری تبدیل کنید، می تواند روش موثری باشد و مهاجرت کاری که زیرشاخه های زیادی مانند جاب آفر، جاب سیکر، اسکیل ورکر و دیجیتال نومد دارد. برای اینکه بدانید شایط شما متناسب با چه روشی است؟ چگونه می توانید بهترین روش را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید؟ سریع ترین روشی که شما را به اقامت می رساند کدام هستند؟ موسسه ملک پور در این نوشتار به پاسخ گویی به این سوالات پرداخته است و شما می توانید پس از تماشای ویدیوهای این مقاله و خواندن مطالب آن برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مؤسسه تماس حاصل نمایید.

ویدئو و پادکست موسسه MIE در رابطه با فلسفه مهاجرت( چرا مهاجرت کردم)

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

متقاضیان جهت موفقیت در امر مهاجرت بهتر است به صورت ترکیبی عمل کنند. بدین صورت که در ابتدا اقامت کشوری مانند امارات، دبی، کویت و… که راحتتر از سایر کشور ها می باشند را از طریق مسیر های مختلف مانند اخذ پذیرش تحصیلی دریافت نموده و پس از گذشتن چند ماه از اقامت در کشور مربوطه، برای اخذ اقامت کشور های برتری مانند کانادا، آمریکا و… اقدام نمایند. این امر پروسه سفارت و مهاجرت را سریعتر و شانس اخذ ویزا را بیشتر می نماید.

ویدئو و پادکست موسسه MIE  در رابطه با تمام راه های مهاجرت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

شما می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تعریف مهاجرت درست چیست؟

حال که قرار است در مورد مهاجرت درست و اصولی صحبت کنیم باید تعریفی از مهاجرت درست ارائه داد. تعریفی که موسسه ملک پور از مهاجرت دارد، هرگز به معنای ترک وطن برای همیشه نبوده است، بنابراین یکی از موضوعاتی که درست یا غلط بودن راه مهاجرت را نشان می دهد این است که آیا شما می توانید به وطن خود بازگردید یا مانند پناهندگان حق بازگشت نخواهید داشت. بسیاری از ما در ایران خانواده و دلبستگی داریم، بنابراین مهم است که بتوانیم هر زمان اراده کنیم از آن ها دیدار کنیم. پیش از مهاجرت به اینها هم فکر کنید.

ویدئو و پادکست موسسه MIE  در رابطه با رمز و راز موفقیت در مهاجرت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 تاثیری که مهاجرت بر زندگی شخص و خانواده او می گذارد، می تواند معیار مناسب دیگری برای سنجش درست یا غلط بودن یک راه مهاجرت باشد. معمولاً شخصی که مهاجرت می کند، خواسته قلبی وی رسیدن به شرایط بهتر زندگی برای خود و خانواده خود است و هرگز دوست ندارد شرایط زندگی اش از وضعیت کنونی بدتر شود. اینجاست که مهاجرت درست یا غلط معنا می یابد و می توان گفت مهاجرتی درست است که شرایط زندگی مهاجر را بهبود ببخشد و در غیر این صورت این مهاجرت غلط است. اما برای یک “مهاجرت درست” از کجا باید شروع کرد و چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟ تجربه ما نشان داده است که افرادی که برای مهاجرت اقدام می کنند اگر نکات موجود در این مطلب را در نظر بگیرند به یک مهاجرت موفقیت آمیز دست خواهند یافت.

ویدیو و پادکست موسسه ملک پور در رابطه بهترین روش مهاجرت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

ویدئو و پادکست موسسه MIE  در رابطه با راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

روی قیمت ارز حساب نکنید

معیارهای بسیاری جهت تصمیم گیری برای مهاجرت وجود دارد. اما قیمت ارز اصلا برای تصمیم گیری معیار مناسبی نیست. برای شخصی که تصمیم به مهاجرت گرفته، بالا و پایین شدن نرخ ارز نباید اصلاً مهم باشد. اگر بخواهید مبنای مهاجرت خود را بر این اصول قرار دهید تنها باعث ایجاد نگرانی در شما می گردد. مهاجرت تصمیم بسیار مهمی است که باید در آرامش صورت بگیرد. بنابراین معیارهایی همچون نرخ ارز یا سیاست های مختلف دولت که هیچگاه ثبات ندارند، نمی‌تواند شما را در این مسیر مهم راهنمایی کند. با توجه به شرایط موجود، مهاجرت هر روزه سخت تر خواهد شد و بسیاری از کشورها راهی را که برای مهاجرت دارند، اقدام به بستن آن می‌کنند یا محدودیت های بیشتری را اعمال می کنند. بنابراین تمام تمرکز خود را بر روی راه مهاجرت خود قرار دهید و از توجه به حاشیه های بی اهمیتی مانند نرخ ارز و یا سیاست های مختلف دولت که تنها باعث ایجاد تنش در شما می گردند خودداری کنید تا بتوانید در آرامش تصمیم گیری کنید و در این راه موفق شوید.

ویدئو و پادکست موسسه MIE در رابطه با بهترین روش های اخذ اقامت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

ویدیو و پادکست موسسه ملک پور در رابطه با اگر شرایط مالی خوبی داریم مهاجرت کنیم

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

سم و زهر مهاجرت

مهاجرت و یا هر کار دیگری که قصد شروع آن را دارید فراز و فرودهایی دارد. در مسیر کاری که در پیش گرفتید از آدمهای منفی دور باشید. اگر قصد راه‌اندازی بیزینسی در کشور خود دارید یا حتی قصد مهاجرت دارید، اگر آدم های منفی اطراف شما باشند باعث شکست شما می گردد. انرژی های منفی باعث پایین آمدن آدم ها از نردبان ترقی می شوند. خیلی از آدم های اطرافمان حتی از روی محبت حرف ها و انرژی های منفی را وارد مسیرمان می کنند. برای موفق شدن در هر هدفی از جمله مهاجرت باید به دنبال انرژی های مثبت بود و از انرژی های منفی فاصله گرفت. در واقع سم و زهر مهاجرت همان انرژی های منفی اطرافمان است.

ویدئو و پادکست موسسه MIE در رابطه با راز بزرگ مهاجرت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

با MIE مهاجرت کنیم !!

ویدئو
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

برای مهاجرت از کجا شروع کنیم؟

گام اول در مهاجرت این است، که باورهای درستی داشته باشید. ریسک های مسیر را بشناسید، از ابتدا برنامه ریزی کنید که اگر از مسیر انتخابی موفق به مهاجرت نشدید، چه راه جایگزینی در پیش می گیرید.

احتمالاً زیاد شنیده اید که می گویند برنامه ریزی برای انجام هر کاری بسیار مهم است، اما اگر مفهوم آن را تا کنون به درستی درک نکرده اید، شاید نتیجه این پژوهش بتواند درک عمیق تری به شما دهد. در یکی از دانشگاه های آمریکا پژوهشی صورت گرفته است بدین صورت که به عنکبوتی کافئین تزریق کردند، از آنجایی که کافئین ماده ای انرژی زاست، عنکبوت با سرعتی 10 برابر حالت عادی شروع به تنیدن تار کرد، اما زمانی که راندمان کار مورد بررسی قرار گرفت نشان داد که راندمان به اندازه یک دهم حالت عادی می باشد. درست است که کار زیادی انجام شده بود اما این کار بدون برنامه و با عجله صورت گرفته بود و در نتیجه راندمان کار به صورت چشمگیری کاهش یافته بود.

ویدئو پادکست موسسه ملک پور در خصوص روی قیمت ارز حساب نکنید!!

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

ویدئو و پادکست موسسه ملک پور در زمینه نکات مهم مهاجرت

ویدئو
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

درسی که این پژوهش به ما می دهد این است که برای انجام هر کار درستی از جمله مهاجرت درست باید با برنامه عمل کرد. بنابراین اولین گام در جهت مهاجرتی صحیح و پاسخ به این سوال که ” چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟”، داشتن یک برنامه صحیح است.

به اعتقاد ما این برنامه را اگر اجرا کنید نتیجه ای درست خواهید گرفت. برنامه درست و درست عمل کردن در واقع معادل است با نگرش و نگاه درست داشتن و قدم ها را در جای درست گذاشتن. بعضی از موضوعات بسیار تخصصی هستند و زمانی که شما قصد انتخاب راه درست را دارید، با پیچیدگی های زیادی مواجه می شوید. پس ابتدا باید منابع معتبری برای یافتن اطلاعات صحیح بیابید.

ویدئـو موسسه ملک پور در زمینه سم و زهر مهاجرت

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

ویدئو و پادکست موسسه ملک پور در زمینه نکات اساسی مهاجرت

ویدئو
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

بهترین راه های مهاجرت

همان طور که ذکر شد هدف همه افراد از جابه جایی و مهاجرت افزایش آرامش و رفاه زندگی می باشد و چالش مهمی که در مهاجرت وجود دارد تعیین بهترین روش مهاجرت است. چرا که همه روش های مهاجرتی مناسب نیستند و منجر به بهتر شدن زندگی متقاضی نمی گردد برخی از روش ها بسیار پر خطر و پر ریسک هستند و نه تنها زندگی متقاضی را بهتر نمی کنند بلکه ممکن است زندگی فرد رو به تباهی رود. پس تصمیم داریم در این بخش بهترین روش های مهاجرت را معرفی کنیم. توجه نمایید که روش های مهاجرتی قانونی بسیاری وجود دارد که شما می بایست متناسب با شرایط خود یکی از بهترین روش های مهاجرت را انتخاب نموده و از آن طریق اقدام نمایید.

یکی از راحت ترین روش های مهاجرتی که نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری دارد، تحصیل در کشور مقصد می باشد. اگر در سن مناسبی برای تحصیل هستید و می توانید هزینه های تحصیل و زندگی را پرداخت کنید، این روش می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در کشور های پیشرفته و مهاجر پذیر مانند کانادا، آمریکا و کشور های اروپایی شما می توانید در دانشگاه ها تحصیل کنید و پس از پایان تحصیل مشغول به کار شوید. این کشور ها پس از فارغ التحصیلی به شما فرصت چند ماهه یا چند ساله می دهند تا بتوانید شغل مناسبی پیدا کنید. پس از اشتغال اقامت شما به نوع کاری تبدیل می شود که با گذشت چند سال امکان تبدیل آن به اقامت دائم و تابعیت وجود دارد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کشورهای مختلف دارید می توانید روی دکمه زیر کلیک نمایید تا به مقاله مربوطه هدایت شوید.

مزایای تحصیل در خارج از کشور

اگر مدرک دانشگاهی دارید، در حرفه خود سابقه و تخصص دارید و به زبان انگلیسی یا زبان رایج دیگری تسلط دارید، این روش برای شما مناسب است. در کل سه روش برای مهاجرت کاری وجود دارد. روش اول داشتن جاب آفر یا پیشنهاد کار است که در همه کشورها امکان پذیر است. متقاضی می بایست از یک کارفرما که تابعیت کشور مورد نظر را دارد، پیشنهاد کاری دریافت نماید که در این حالت می تواند ویزای کاری کشور مقصد را کسب کند.

روش دوم که کشور هایی مثل آلمان و اتریش ارائه می دهند ویزای جستجوی کار است که به جاب سیکر نیز معروف است. این روش بدین صورت است که شخص می تواند به مدت محدود در کشور مورد نظر حضور داشته باشد و به دنبال کار بگردد و در صورتی که کار مناسب پیدا کرد، اقامت کاری کشور مورد نظرش را اخذ خواهد کرد.

در روش سوم که با نام اسکیل ورکر شناخته می شود، در یک سیستم امتیاز بندی بر اساس تحصیلات، تخصص و … به افراد امتیاز داده می شود. کسانی که بیشترین امتیاز را کسب می کنند برای زندگی و کار به کشور مقصد دعوت می شوند. کشور هایی همچون کانادا و استرالیا این روش را ارائه می دهند.

در این مطلب اطلاعات بسیاری در زمینه کار در کشورهای مختلف و شرایط هر کدام بدست خواهید آورد.

چند نمونه سیستم کاریابی در خارج از کشور

افرادی که تمایل دارند در خارج از کشور برای خود کسب و کاری راه اندازی کنند، می توانند روش سرمایه گذاری را انتخاب کنند. این روش جز پر هزینه ترین روش ها است اما سود دهی بالایی برای افراد دارد و در بازه زمانی کوتاهی، هزینه های صرف شده جبران می شود. 

روش سرمایه گذاری بدین صورت است که شخص با سرمایه گذاری در کشور مورد نظرش، می تواند اقامت دریافت نماید. متقاضی می تواند در مکان هی مختلف نظیر پمپ بنزین، رستوران زنجیره ای، خرید ملک، هاستل و غیره سرمایه گذاری نماید. دقت کنید که همه این روش ها در همه کشورها؛ آثار اقامتی برای متقاضی به دنبال نخواهد داشت. پس در هنگام سرمایه گذاری مطمئن شوید که کشور مورد نظرتان از چه روش هایی به سرمایه گذاران خارجی اقامت می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط سرمایه گذاری در کشورهای مختلف، می توانید از طریق دکمه زیر به مقاله های مربوطه هدایت شوید.

روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور

با داشتن ایده ای خلاقانه می توانید به کشورهای مختلفی همچون کانادا، آمریکا و استرالیا مهاجرت نمایید. برای این امر داشتن بیزینس پلنی که مسیر راه اندازی کسب و کارتان در آن کاملا تعریف شده باشد، لازم می باشد. اگر یک ایده خلاقانه دارید، این روش مخصوص شما می باشد. مزیت این روش این است که در بعضی از کشور ها مانند کانادا از همان ابتدا می توانید اقامت دائم کشور مقصد را دریافت نمایید. برای ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه ما مقاله ویزای استارت آپ کانادا را برای نمونه قرار داده ایم که از طریق دکمه زیر می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

مزایای استارت آپ اروپا

روش خود حمایتی که فقط در برخی کشورها نظیر پرتغال، یونان، اسپانیا، فرانسه، اتریش و غیره وجود دارد، بدین گونه است که متقاضی تنها با اثبات ثروتمند بودن می تواند اقامت دریافت کند و نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری در کشور مقصد نمی باشد. در واقع همین که اثبات کنید می توانید هزینه های زندگی خود را پرداخت کنید، اقامت آن کشور را کسب خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با شرایط مهاجرت از طریق خودحمایتی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کشورهای ارائه دهنده ویزای خودحمایتی

در صورتی که در کارهای مختلفی همچون نقاشی، بازیگری، ورزشی یا حتی علمی دارای جوایز معتبری هستید یا از این مسیر درامد دارید، می توانید از این مسیر به کشورهای بسیاری همچون آمریکا، اتریش و کانادا، مهاجرت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط کشورهای نامبرده می توانید از دکمه های زیر استفاده نمایید.

افراد واجد شرایط دریافت ویزای EB1 آمریکا

در پروسه مهاجرت یکی از مباحثی که حتما دارا اهمیت بالایی است هزینه های مهاجرت می باشد. هر شخص بسته به شرایط خود تا میزان مشخصی از سرمایه را می تواند برای مهاجرت خود اختصاص دهد و مطمئنا ارزان ترین کشورها را برای مهاجرت نیز مد نظر قرار خواهد داد، ولی آیا همیشه ارزان ترین ها بهترین انتخاب ها هستند؟  در پاسخ به این سوال ما دو مطلب را برای نمونه برای شما آماده کردیم که به بررسی ارزان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آنها می پردازیم. از طریق دکمه های زیر می توانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

ارزان ترین کشورها برای تحصیل

حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت

نکته دیگری که هر فرد متقاضی مهاجرت باید نسبت به آن آشنایی داشته باشد، حداقل سرمایه و پول لازم برای مهاجرت به خارج از کشور می باشد. تعیین هزینه مهاجرت هر فرد بسته به شرایط و روش مهاجرت او متفاوت خواهد بود و یک مبلغ را نمی توان برای همه به صورت یکسان در نظر گرفت. برای مهاجرت 7 روش وجود دارد که میزان سرمایه آنها متفاوت است، حتی روش هایی وجود دارد که نیاز به سرمایه ندارند یا حتی ممکن است مقداری پول هم دریافت خواهید کرد. در این قسمت سرمایه لازم برای هر روش مهاجرت را بررسی خواهیم کرد.

ویدئـو و پـادکست موسسه ملک پور در زمینه حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

پـادکست

  • مهاجرت از طریق تولد

    اعطای تابعیت از طریق تولد از دو روش خون و خاک در کشورهای مختلف صورت می پذیرد. اعطای تابعیت از طریق خون یعنی باید پدر و مادر فرزند تابعیت کشور مورد بحث را داشته باشند تا فرزند نیز تابعیت آن کشور را دریافت کند اما، تابعیت از طریق خاک به این معنا است که هیچ فرقی نمی کند پدر یا مادر فرزند تازه متولد شده تایعیت چه کشوری را داشته باشند، نوزاد تابعیت کشوری که در آن متولد شده را خواهد گرفت. اکثر کشورهای دنیا بر اساس خون تایعیت خود را اهدا می کنند. در مورد هزینه این روش باید گفت که نیاز به سرمایه زیادی نخواهید داشت اما باید به این نکته توجه داشته باشید که حتی در کشورهایی که از قانون خاک پیروی می کنند، فقط فرزند تابعیت خواهد گرفت و پدر و مادر تابعیت کشور مقصد را دریافت نخواهند کرد مگر با شرایطی خاص و با گذر زمانی خاص.

  • مهاجرت از طریق ازدواج

    در این روش در بیشتر کشورها این امکان وجود دارد که در صورت اثبات واقعی بودن ازدواج اقامت یا تابعیت کشور طرف مقابل را دریافت کنید. در این روش نیز هزینه ها پایین می باشد.

  • مهاجرت از طریق تحصیل

    تحصیل در خارج از کشور نیز یکی از روش های محبوب بین متقاضیان مهاجرت می باشد. برای مهاجرت از طریق تحصیل فرد متقاضی ابتدا یک پذیرش از مدرسه، کالج یا دانشگاه در کشور مقصد دریافت می کند و پس از آن برای ویزای کشور مقصد اقدام می نماید و پس از تحصیل نیز باید اقامت تحصیلی خود را تبدیل به اقامت کاری کند. در مورد هزینه های این روش بسته به کشور و دانشگاه متفاوت می باشد. یک حالت از مهاجرت از طریق تحصیل با بورسیه تحصیلی می باشد که نیازی به پرداخت تقریبا هیچ پول و سرمایه ای ندارد. در مورد هزینه دانشگاه ها در خارج از کشور می توان گفت قیمت های متفاوتی وجود دارد، از دانشگاه هایی با هزینه شهریه 500 یورو تا دانشگاه هایی مانند  دانشگاه هاروارد که در رشته MBA لازم است مبلغی معادل 120 هزار یورو را برای شهریه در نظر داشته باشید. مثالی دیگر در این زمینه تحصیل در آلمان است که تقریبا هزینه ای ندارد. البته دانشگاه های برتر در صورت موفقیت در پذیرش امکان بورسیه گرفتن بالا می باشد. در مورد هزینه زندگی نیز تقریبا در اروپا و آمریکا و کانادا اکثر مکان ها بین 700 الی 1500 یورو در ماه هزینه خواهید داشت.

  • مهاجرت از طریق کار

    مهاجرت از طریق کار نیز یکی دیگر از روش های مهاجرت با هزینه کم می باشد. برای این امر به 3 طریق در کشورهای مختلف می توان اقدام کرد. در برخی کشورها مانند آلمان و اتریش نوعی از ویزا وجود دارد به نام ویزای جستجوی کار که شما می توانید به مدت محدودی به کشور مقصد رفته و به دنبال کار بگردید و در صورت یافتن کار می توانید اقامت کاری دریافت کنید. در این روش تا زمانی که کار پیدا کنید و چند ماه بعد از آن نیز باید هزینه زندگی خود را داشته باشید. روش دیگری که در برخی از کشورها مانند کانادا و استرالیا وجود دارد، روش امتیازبندی می باشد. در این روش در صورتی که امتیاز لازم را در رقابت با دیگر شرکت کنندگان بدست آورید می توانید اقامت کاری دریافت نمایید. روش دیگری که در اکثر کشورهای جهان وجود دارد روش داشتن پیشنهاد کار از کشور مقصد می باشد که از طریق آن می توان اقامت کاری کشور مقصد را بدست آورد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در تمام این روش ها باید تا چند ماه هزینه زندگی خود و خانواده خود را در کشور مقصد داشته باشید. البته غیر از این هزینه زندگی هزینه دیگری تقریبا نخواهید داشت.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

    سرمایه گذاری در خارج از کشور نیز یکی از روش هایی است که باعث اخذ اقامت در خارج از کشور خواهد شد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به 2 دسته تقسیم می شود:

    ویزای سرمایه دار ها یا خودحمایتی
    در این روش شخص فقط باید ثابت کند که اوضاع مالی خوبی دارد و نیازی به سرمایه گذاری در کشور مقصد نخواهد داشت. در این روش معمولا شخص اجازه کار در کشور مقصد تا زمان اخذ اقامت دائم را نخواهد داشت.

    ویزای سرمایه گذاری
    این نوع ویزا نیز خود به 2 دسته تقسیم می شود، سرمایه گذاری با رقم های بالا مانند 2 یا 3 میلیون پوند یا یورو و سرمایه گذاری با رقم های کم که معمولا نیاز به ارائه بیزینس پلن قوی خواهد داشت. بر اساس نوع کاری که شخص می خواهد انجام دهد نوع ویزا مشخص خواهد شد.

بهترین کشورها برای مهاجرت

انتخاب بهترین کشور و بهترین روش برای مهاجرت باید با توجه به شرایط هر فرد صورت پذیرد. ممکن است کشوری برای گروهی از افراد بهترین انتخاب باشد در حالی که همان کشور برای گروهی دیگر بدترین انتخاب ممکن باشد. از این رو آگاهی از تمامی روش ها و بررسی جوانب آن ها برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان دارای اهمیت می باشد. برای انتخاب کشور، معیار های متنوعی می توان در نظر گرفت و افراد معمولا با توجه به علایق و امکانات خود، کشور مقصد را انتخاب می کنند. آب و هوا، فاصله تا ایران، زبان رسمی، موقعیت های شغلی، رفاه اجتماعی، بیمه درمانی و بازنشستگی، امنیت، فرهنگ جامعه، سطح مهاجر پذیری، قوانین اقامتی و بسیاری از عوامل دیگر می توانند در انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت موثر باشند. در این قسمت ابتدا ما تمام روش های مهاجرت را به شما معرفی خواهیم کرد و پس از آن بهترین کشورها برای مهاجرت را به شما معرفی خواهیم کرد و شما بسته به شرایط خود می توانید بهترین کشور برای مهاجرت را برای خود برگزینید. در هر قسمت در صورت به وجود آمدن هر گونه ابهام می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ویدئـو و پـادکست موسسه ملک پور در زمینه 7 روش اخذ اقامت

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

پـادکست

مهاجرت به کانادا

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



مهاجرت به آلمان

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



مهاجرت به اتریش

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.


مهاجرت به پرتغال

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



مهاجرت به فرانسه

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



مهاجرت به آمریکا

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



ویدئـو و پـادکست موسسه ملک پور در زمینه راه درست مهاجرت

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

پـادکست

خدمات موسسه ملک پور برای مهاجرت

موسسه MIE سال های بسیاری در زمینه مهاجرت، اقامت و تابعیت فعالیت داشته است. تجربه اخذ ویزا برای متقاضیان برای بیش از 70 کشور از طریق بهترین و موفق ترین وکلای هر کشور در زمینه مهاجرت تنها بخشی از پوشه موفقیت های موسسه ملکپور است. همواره تاکید موسسه بر این بوده که خود شخص باید تصمیم بگیرد به کدام کشور، از طریق چه مسیری و با چه هدفی مهاجرت کند. 

سیستم و پروسه ورود به موسسه ملکپور برای استفاده از خدمات آن به این صورت است که ابتدا دسترسی شما برای مشاهده ویدیو های اصلی و تخصصی مهاجرت مانند پکیج گام به گام تا اخذ اقامت باز می شود. در ادامه این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا شرایط ادامه مسیر با موسسه MIE را دارید یا خیر؟

از طرفی طی جلسات برگزار شده بین طرفین مهاجر و مشاوران، از طرف موسسه نیز تعیین می شود که آیا با توجه به شرایط شخص متقاضی مهاجرت، موسسه تمایلی به ادامه همکاری دارد یا نه.

در این مسیر به صورت کامل از 7 روش اصلی راه های مهاجرت به خارج از کشور یعنی تحصیل، سرمایه گذاری، کار، ازدواج، تولد، اشخاص خاص و پناهندگی خواهیم گفت. از کشور هایی که تابعیت آن ها بر اساس خون یا خاک بوده و تمام آن چیزی که باید درباره شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری، اقامت های کاری به اقامت دائم و سایر شرایطی که نهایتا شما را در این مسیر مستقیم، سبز و پر آرامش به تابعیت آن کشور می رساند، بدانید. 


در اینجا باید خاطرنشان کرد که موسسه MIE در زمینه روش آخر یعنی پناهندگی به دلیل خطرات جانی و مالی که این روش برای شما عزیزان دارد، هیچگونه خدمات و مشاوره ای در این زمینه نخواهد داشت.

مخاطبین موسسه ملک پور با کسب اطلاعات در وبسایت های موسسه در صورتی که هرگونه ابهامی داشته باشند همواره می توانند از طریق شماره های تماس موسسه MIE تماس حاصل نمایند یا از طریق پر کردن فرم تماس موسسه با آنها تماس گرفته خواهد شد و از مشاوره اولیه رایگان بهره مند می شوند. در واقع موسسه مشاوره ای ملک پور فرد را در انتخاب بهترین کشور و روش مهاجرت متناسب با شرایط متقاضی راهنمایی خواهد کرد و در تمام مسیر مهاجرت او همراه او خواهد بود. برای بررسی رایگان شرایط خود می توانید با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید یا با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

logo

موسسه ملک پور

دفتر مشاوره تخصصی سرمایه گذاری و امور اقامت کاری و تحصیلی

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی MIE و مدیریت محترم مؤسسه، جناب آقای ملک پور فعالیت می کنند.

شماره تماس دفاتر ایران: 02149076

021-49196000

شماره دفتر مرکزی وین:

 0043720211731

فرم درخواست تماس کارشناسان با شما

شما می توانید با پر کردن فرم زیر ، بصورت رایگان از طریق نرم افزار واتس اپ مشاوره بگیرید.(لطفا شماره واتس اپ را در فرم زیر وارد نمایید)

پس از تکمیل فرم، اطلاعات مشاور اختصاصی برای شما ارسال می گردد

منابع معتمد در زمینه مهاجرت کدامند؟

امروزه اینترنت منبع اصلی افراد برای یافتن اطلاعات مورد نیازشان است. زمانی که شما در اینترنت در مورد مهاجرت جستجو می کنید مطالب بسیاری خواهید یافت که حجم زیادی از آن ها هرز نوشت هستند، اینجاست که یافتن منبعی معتمد اهمیت می یابد.

متاسفانه زیاد مشاهده شده است که افراد با رانت و پارتی بازی مجوز هایی مثل اعزام دانشجو را کسب می نمایند و تخصصی در این زمینه ندارند، پس به چه کسانی باید برای گذر از پیچیدگی های تخصصی مهاجرت اعتماد کرد؟ مسلما یکی از معیار های سنجش اعتبار افراد کارنامه کاری آن هاست.

موسسه ملک پور، با بهره گیری از دانش کارشناسان و وکلای حقوق بین الملل و با پشتوانه بیش از 15 سال تجربه در زمینه مهاجرت، قوانین اخذ اقامت و حقوق بین الملل، در این زمینه صاحب نظر می باشد. بسیاری از اصطلاحات امروز در علم مهاجرت، همچون واژه خود حمایتی و کار شرکت، توسط مؤسسه MIE خلق شده است و دسته بندی 6 طریق مهاجرت اولین بار در ویدئوها و متون تهیه شده توسط مؤسسه صورت گرفت. نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط دنیا نیز مؤسسه ای که قوانین مهاجرت را به این صورت تقسیم بندی کرده باشد، روش های جدیدی برای مهاجرت معرفی کند و سیستمی برای مشاوره صحیح ایجاد کرده باشد، به ندرت یافت می شود.

بنابراین یکی از منابع شما عزیزان برای تشخیص اینکه چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، می تواند مقالات وبسایت ها و فایل های ویدئویی و صوتی موسسه ملک پور باشد. مؤسسه MIE اولین مؤسسه است که برای آموزش روش های مهاجرت ویدئو تهیه کرده است. محصول ویدئویی راهنمای گام به گام اخذ اقامت، با در نظر داشتن این ایده تولید شده است که چرا شما وکیل خود برای مهاجرت نباشید؟ شما در 6 ماه ابتدایی مهاجرت حتی اگر از طریق کار هم اقدام کرده باشید، هزینه های زیادی خواهید داشت و باید تجربه هایی را پشت سر بگذارید تا راه درست را یاد بگیرید. این ویدئو در واقع با هدف کاهش این هزینه ها تهیه شده است و تلاش شده است که در آن هر آنچه را که برای مهاجرت درست نیاز دارید آموزش ببینید. این ویدئو نگاه و نگرش شما را در زمینه مهاجرت تغییر خواهد داد. همچنین جزئیات بیشتر در خصوص اخذ ویزا در این ویدئو آموزش داده می شود. مدارکی که برای اخذ ویزا مورد نیاز است و چگونگی ارائه کیس در مصاحبه ویزا از جمله مواردی است که برای اخذ ویزا اهمیت زیادی دارد.

در انتخاب موسسه مهاجرتی مناسب توجه به چند نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اولین نکته در انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی ارائه مشاوره های دقیق در خصوص امور درخواستی از طرف متقاضی می باشد و موسسه ملک پور با تجربه بسیار و همکاری با شرکت ها و وکلای معتبر در سرتاسر دنیا مسلماً یکی از بهترین ها در زمینه ارائه مشاوره های مهاجرتی می باشد. 

سروقت بودن و منظم بودن در ارائه خدمات، از جمله ویژگی های موسسه مهاجرتی مناسب می باشد. داشتن دپارتمان های مختلف برای انجام وظیفه ای خاص می تواند شما را راحت تر و سریع تر به هدف نهایی برساند. موسسه MIE با داشتن دپارتمان های مختلف از جمله دپارتمان زبان و دپارتمان حقوقی و … می تواند خیال شما را از بابت داشتن بیشترین و مطمئن ترین خدمات مهاجرتی راحت کند.

مهم ترین نکته ای که می تواند خیال متقاضی را از بابت اعتماد به یک موسسه مهاجرتی آسوده کند، نتیجه کار آن موسسه می باشد. نتیجه پرونده های موکلین MIE در قالب موارد موفق بوده است و در طی بیش از 15 سال فعالیت در حوزه مشاوره و مهاجرت این موسسه موفق به اخذ بیش از هزاران ویزا شده است. در قسمت زیر گفتگوی کوتاهی داشتیم با چند تن از موکلین موسسه که موفق به اخذ ویزای خود شده اند.

فایل تصویری نتایج کار موسسه MIE

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

افتخار ما، نظر مثبت موکلین ما در رابطه با عملکرد ماست.

نظرات موکلین درباره موسسه ملک پور

گپ و گفتگوی مهاجرتی؛ اقامت از طریق دوره زبان

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

نظر جناب آقای فیروز کریمی مربی فوتبال مطرح در رابطه با موسسه MIE

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

گپ و گفتگوی مهاجرتی یکی از موکلین خوب موسسه با استاد ملک پور پس از مهاجرت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

اعلام رضایت یکی از موکلین موسسه که موفق به دریافت ویزای تحصیلی هلند شده اند

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم و موفقیت را تضمین کنیم؟

یکی از نکات مهمی که باید در زمان اقدام به مهاجرت بدانید این است که بحث حقوق مهاجرت مانند مهندسی مکانیک نیست. شما در مهندسی مکانیک پیش از اجرای هر پروسه ای از ابتدا نتیجه نهایی را می دانید، اما در حقوق مهاجرت نتیجه نهایی قطعی نیست. بحث حقوق مهاجرت همانند پزشکی، تعهد به نتیجه نیست بلکه تعهد به وسیله است. همانگونه که پزشک پیش از درمان یا عمل جراحی نمی تواند نتیجه نهایی را تضمین کند، در عرصه حقوق مهاجرت نیز شما نمی توانید نتیجه نهایی را از ابتدا به صورت قطعی بدانید و تضمین کنید. مؤسسه MIE از پیشتازان عرصه مهاجرت، با کارنامه درخشان آن در اخذ انواع ویزاها و اقامت ها نیز هرگز ادعا نمی کند که پرونده شما با موفقیت صد در صد انجام شود. در واقع ماهیت حقوق به این شکل است که تعهد به وسیله است، در حقوق قضایی نیز این امر مشاهده می شود، شما حتی در مراجعه به دادگاه به همراه بهترین وکیل و با ارائه بهترین دفاعیه نیز نمی توانید نتیجه نهایی رای دادگاه را تضمین کنید، چرا که در نهایت قاضی رای نهایی را صادر می کند و هیچ فرمول مشخصی برای محاسبه رأی معرفی نشده است. در یکی از مباحث تدریس شده در علم حقوق، در دانشگاه وین، این تئوری ذکر شده است که قاضی ابتدا بر اساس آنچه که در پرونده موجود است تصمیم می گیرد و سپس برای تصمیم خود عدله را استفاده می کند. جان کلام این است که در علم حقوق و عرصه وکالت شما نمی توانید مانند علم مکانیک بر اساس فرمولی ثابت نتیجه نهایی را محاسبه نمایید. در واقع وکیل تنها باید همه تلاش خود را برای ارائه پرونده ای کامل و منطقی به کار گیرد، اما تصمیم نهایی را افسر پرونده اخذ خواهد نمود. حتی برخی از افراد در مراجعه به مؤسسه اذعان می کنند که در صورت تضمین نتیجه نهایی حاضر به پرداخت هر مبلغی هستند، با این حال با پرداخت هیچ مبلغی نمی توان نتیجه را تضمین کرد.

اما راه های رسیدن به موفقیت پس از مهاجرت و موفقیت در مسیر مهاجرت چیست؟ برای این که در امر مهاجرت به موفقیت رسید بهتر است اینگونه بیان نماییم که بهتر است مسیر درست مهاجرت را انتخاب کنید.

تعریف موفقیت را می توان در پنج بعد خلاصه کرد. این پنج بعد شامل موارد زیر می شوند.

جسم سالم

وضعیت مادی مناسب

بعد ذهنی: این بدان معنا است که شما باید در زمینه شغلی خود توانایی و علم بالایی داشته باشید و همچنین ذهن آرام داشته باشید.

بعد روحی: آرامش روانی

بعد ارتباطات: شما باید با دیگر افراد ارتباطات قوی داشته باشید.

در صورتی که در این پنج بعد موفق باشید می توانید بگویید خوشبخت هستید و در این صورت خواهید توانست مهاجرت موفق و سالمی نیز داشته باشید.

برای این که راه مهاجرت موفق را بشناسید می توانید به مسیر زندگی افراد موفق توجه کنید. یکی از عواملی که باعث موفقیت می شود این است که باید مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید. این بدان معنا است که خود می توانید زندگی خود را بسازید و به عهده جامعه یا هر شخص دیگر قرار ندهید.

فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه راز مهاجرت موفق 

 
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

بهترین پیشنهادات موسسه ملک پور برای مهاجرت

موسسه MIE همواره در حال بروز شدن و یافتن خدمات جدید برای ارائه به شما عزیزان بوده است. در این قسمت ما بهترین خدمات موسسه MIE و بهترین روش های مهاجرت به برترین کشورهای دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کار شرکت انگلستان

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم و ضررهای شکست در مهاجرت را کاهش دهیم؟

همان طور که ذکر شد در مهاجرت هیچ چیز تضمینی نیست و این احتمال وجود دارد که درخواست اقامت شما رد یا ریجکت شود. بدین ترتیب در صورتی که شما برای مهاجرت اقدام کنید و هزینه های طی این مسیر را نیز بپردازید، اما نتیجه موفقیت آمیز نباشد متحمل ضرر و زیان مادی و معنوی خواهید شد. پس راهکار چیست؟ چگونه می توان زیان های به بار آمده از شکست را کاهش داد؟ برای کاهش ریسک های مهاجرت چه راهکاری باید در پیش گرفت؟ چگونه از راه درست مهاجرت کنیم تا در صورت شکست متحمل ضرر کمتری شویم؟

مؤسسه MIE برای کاهش ضرر موکلین خود راهکارهایی را در نظر گرفته است که بسته به پرونده شخص و توافق قبلی آن ها را اجرا می کند. یکی از راهکارهایی که در برخی از پرونده ها پیشنهاد می شود، این است که راه یا راه هایی جایگزین به فرد پیشنهاد می شود و توافق می شود که در صورت شکست مسیر اول، بدون پرداخت هزینه دیگر یا در مواردی با پرداخت هزینه ای اندک، راه جایگزین برای فرد طی شود. به عنوان مثال در پرونده های خود حمایتی توافق می شود که اگر نتیجه پرونده موفقیت آموز نبود، از روش مشابه دیگری برای آن ها اقدام شود. بنابراین اینجاست که خصوصیات یک وکیل خوب روشن می شود، وکیلی باید انتخاب کنید که اولاً ریسک شکست پرونده را تا حد ممکن پایین آورد و در ثانی در صورت شکست تدبیری پیش بگیرد که ضرر حاصله برای شما حداقل باشد.

چگونه وکیلی معتمد برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای طی مسیر مهاجرت از کمک وکلای مهاجرت بهره بگیرند بنابراین اگر می پرسید که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، یکی از پاسخ ها این است که یک وکیل قابل اعتماد انتخاب کنید. به دلیل ریسک هایی که برای مهاجرت وجود دارد، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید، انتخاب یک وکیل معتمد و مجرب است که بتواند با ارائه پرونده ای قوی ریسک های شما را کاهش دهد و در صورت عدم موفقیت نیز ضرر و زیان کمتری متحمل شوید. شما برای مهاجرت راهی را انتخاب می کنید و قرار است در این مسیر گام به گام قدم بردارید و وکیل شما همسفر و راهنمای شما برای هر گام خواهد بود. باید در انتخاب همسفر خود دقت داشته باشید، بسیار مهم است که همسفرتان با شما صادق باشد، به اعتقاد ما وکیلی که از ابتدا اطمینان خاطر می دهد و اذعان می کند که مهاجرت شما صد در صد موفقت آمیز است نمی تواند وکیل قابل اعتمادی باشد. وکیل شما باید همه ریسک ها، نقاط منفی و نقاط مثبت مسیر را به شما معرفی کند تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید و با نگاهی درست در مسیر مهاجرت درست گام بردارید.

بهترین موسسه مهاجرتی

برای بررسی عملکرد مؤسسه MIE تعداد ویزاهای دریافت شده توسط این مؤسسه ملاک مناسبی است، تمامی این ویزاها را می توانید در گالری ویزاهای های وبسایت مشاهده کنید و برای مقایسه با عملکرد دیگران آن ها را بررسی کنید.

مؤسسه MIE برای مهاجرت در کشورهای مختلف از خدمات و دانش کارشناسان، مشاورین و وکلای متخصص آن کشور بهره می برد. به عنوان مثال در زمینه مهاجرت به کانادا، مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، جناب آقای افضلی، پرونده موکلین را پیش خواهد برد که یکی از برترین مشاورین رسمی در کانادا هستند و به صورت کاملاً تخصصی در زمینه ویزای کانادا فعالیت می کنند.

یکی دیگر از فعالیت های مؤثر موسسه ملک پور در راستای آگاهی بخشی به متقاضیان در زمینه مهاجرت، برگزاری سمینار های تخصصی مهاجرت می باشد. به افرادی توصیه می کنیم در سمینار های ما شرکت کنند که به طور قطع تصمیم خود را برای مهاجرت گرفته اند و به نقطه ای رسیده اند که فکر می کنند آماده مهاجرت درست و انتخاب بهترین مسیر مهاجرت هستند و به دنبال پاسخ این پرسش اند که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم. افرادی که به این مرحله رسیده اند می توانند تمامی طرق مهاجرت را در سمینار تخصصی مهاجرت بیاموزند و بهترین مسیر مهاجرت را برای خود انتخاب نمایند. در ویدئو و مقاله دیگری با عنوان بهترین مسیر برای مهاجرت، به بررسی این موضوع پرداخته ایم که در حقیقت نمی توان گفت بهترین مسیر مهاجرت وجود دارد. شما در لینک زیر می توانید این ویدئو و مطالب تکمیل آن را بررسی کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت

چگونه به خارج از کشور مهاجرت کنیم؟

برای مهاجرت به خارج از کشور باید ابتدا روش های مختلف مهاجرت به کشورهای مختلف را بررسی کنید، سپس شرایط مورد نیاز برای بهترین روش را فراهم کنید.

به کجا مهاجرت کنیم؟

نمی توان یک کشور را نام برد و آن را بهترین مقصد مهاجرت برای همه دانست. با توجه به سلایق و شرایط شما باید بهترین کشور انتخاب شود.

محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت کدامند؟

کشورهای اروپایی غربی مثل اتریش، آلمان، سوئیس، سوئد، فنلاند، پرتغال و … و همچنین کشورهای کانادا، آمریکا و استرالیا از محبوب ترین مقاصد مهاجرین هستند.

چگونه مهاجرت تحصیلی کنیم؟

برای مهاجرت تحصیلی باید از یک دانشگاه در کشور مقصد پذیرش بگیرید و شرایطی مثل سن، نمره مدرک زبان و تمکن مالی باید با توجه به کشور مقصد فراهم شوند.

برای رفتن به خارج از کشور چه باید کرد؟

ابتدا کشور مورد نظر برای مهاجرت را مشخص کنید؛ سپس با توجه به شرایطی که دارید، یکی از 7 روش اصلی مهاجرت را انتخاب کرده و با کمک یک وکیل خود و مورد اعتماد پروسه مهاجرت به خارج از کشور را شروع کنید.

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، سخن آخر

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟ آنچه در این نوشتار مطالعه نمودید، تلاشی بود برای پاسخ به این پرسش. برخی از افراد برای مهاجرت تصمیم می گیرند خودشان وکیل خود باشند و شخصاً در این زمینه تحقیق می کنند و برخی هم کار خود را به مشاورین و وکلای مهاجرت می سپارند. در هر دو این حالت کسب اطلاعات صحیح و حقیقی حیاتی است. وقتی تصمیم دارید از طریق مؤسسات مهاجرت و وکلای مهاجرت اقدام نمایید، انتخاب آگانه وکیل و مشاور بسیار مهم می باشد. اما چگونه می توان عملکرد این مؤسسات را بررسی کرد؟ ابتدا مهم است که مدیر مؤسسه را بشناسید، ویدئو ها و فایل های صوتی که توسط مدیر یک مؤسسه در زمینه مهاجرت منتشر می شود، می تواند ابزار بسیار مناسبی در شناخت وی و سنجش صداقت باشد. اگر احساس خوبی به مؤسسه ای ندارید و نمی توانید به صورت کامل به آن ها اعتماد کنید، بهتر است قرارداد نبندید. گام اول را اگر دست بردارید و پاسخی برای این پرسش داشته باشید که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، بقیه مسیر را نیز می توانید به درستی طی کنید. امید است در این نوشتار توانسته باشید هر آنچه را که برای یک مهاجرت درست و موفق نیاز دارید، آموخته باشید. کارشناسان و وکلای موسسه ملک پور آماده پاسخ گویی به سوالات شما به صورت رایگان می باشند و شما می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها و سوالات مهاجرت نیز مطرح نمایید.

20 دیدگاه نیاز به تایید دارند.
4.8/5 - (26 امتیاز)

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاکنون 424 دیدگاه ثبت و پاسخ داده شده است
« دیدگاه های قدیمی تر
  1. فاطمه گفته:

    سلام خوبین ببخشید من یه سوال داشتم من دانش اموز پایع دوازدهم انسانی هستم خواستم بدونم واسه مهاجرت به کانادا باید چیکار کنم؟؟علاقه مند به رشته حقوق در کانادا هستم چه زبانی باید بلد باشم؟؟واینکه ویزا بهم تعلق میگیره؟

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و ارادت
      برای کانادا باید انگلیسی رو در سطح ایلتس 6 مسلط باشید. برای جزئیات میتونید با کارشناسان تماس بگیرید.

      پاسخ
  2. امیر گفته:

    سلام من۱۷ سالمه ورشته انسانی (کلاس یازدهم)می خونم معدلمم ۱۷ هستش و و می خوام که برم به کشور فرانسه چند تا سوال داشتم
    چه قدر سرمایه لازم هستش
    باید فرانسوی بلد باشم یا انگلیسی هم قبول میکنن
    و ببخشید ادرستون رو هم میشه بنویسید برای مشاوره حضوری

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام
      تحصیل به زبان انگلیسی و فرانسه امکان پذیر است. اگر دانشگاه ها و کالج های خصوصی ثبت نام کنید شهریه خواهید داشت و زبان تحصیل انگلیسی است. دانشگاه های دولتی فرانسه زبان هستند و رایگان خواهند بود. برای اخذ مشاوره تخصصی با موسسه تماس داشته باشید.

      پاسخ
  3. سامان گفته:

    .سلام
    من ۱۸ سالمه دیپلم تجربی با معدل۱۸.۵و آیلتس ۷ زبان دارم سرمایه ای ندارم و کنکور هم رشته بیولوژی قبول شدم تو تعمیرات گوشی و لپ تاب هم یه سر رشته ای دارم چون کار کردم و کدنویسی هم یکم بلدم اما میخوام از ایران برم بنظرتون کدوم کشور(ترجیحا اوروپایی باشه یا امریکا و کانادا) میتونم برم و شرایطش چیه؟
    ممنون میشم اگه جوابمو بدین?

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و ارادت
      بدون سرمایه مهاجرت بسیار دشوار هست بهتره شرایط هزینه ها تو کشورهای مختلف رو کامل بررسی کنید و اون حداقل های مورد نیاز رو فراهم کنید.

      پاسخ
  4. سیاوش احمدی گفته:

    من میخواهم که به کشور بلژیک مهاجرت بکنم من تقریبا دو سال با نیرو های نا تو وظیفه انجام دادیم در شهر مزار شریف فغلا زیر تهدید طالبان قرار گرفتیم میگه چرا با نیرو های ناتو کار کردی مرا تهدید به مرک میکند من میخواهم که فرم مهاجرت را به دست بیارم تشکر

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      در این خصوص مقاله مهاجرت به بلژیک رو مطالعه بفرمایید روش های توضیح داده شدند کامل.

      پاسخ
  5. dorsa گفته:

    سلام من17سالمه و رشته تحصیلم انسانیه معدلم بالا18هستن میخوام بدونم اگه دیپلمم رو گرفتم چطور میتونم به یک کشور مناسب سفر کنم و چه مسیری رو پیش بگیرم.

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و ارادت
      بستگی به رشته مورد نظر جهت تحصیل داره. برای رشته های انسانی کشورهای فرانسه و اتریش و انگلستان عالی هستند. حتما راجب این کشورها تحقیق کنید.

      پاسخ
  6. ناشناس گفته:

    با سلام. من ۳۳ سالمه و لیسانس معماری دارم و همیتطور گواهینامه پایه یکم رانندگی بصورت بین المللی میتونم از طریق گواهینامم شغلی رو تو کشورهای حوزه اسکاندیناوی یا المان پیدا کنم؟

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      بله امکان کاریابی هست ولی باید سطح زبان خیلی وقی داشته باشید. ویدئو گام به گام تا کار در خارج از کشور رو تماشا بفرمایید.

      پاسخ
  7. اسحاق باروخی گفته:

    سلام جناب سوالی داشتم
    بنده میخوام از طریق خرید اوراق به مبلغ ۳میلیون پوند اقامت انگلستان رو بگیرم.
    در حال حاظر در ایران هستم و این پول بصورت وجه نقد در اختیارم هست و با توجه به محدودیتی که برای افتتاح حساب ارزی در ایران برای همچین مبلغی هست امکان واریز کل مبلغ بصورت یکجا وجود ندارد پس طبیعتا با سند و مدرک نمیتوانم به سفارت ثابت کنم که همچین مبلغی در اختیارم هست که بتونم برای اقامت اقدام کنم.
    ایا امکان افتتاح حساب در انگلیس برای بیگانگان وجود دارد؟چون میشود وجه نقد را به صرافی داد و از این طریق بصورت حواله به بانک مورد نظر که در انگلیس افتتاح کردم واریز شود.
    راه حل شما چیست بنده چند باری هم با دفتر تهران تماس گرفتم جهت مشاوره پاسخی داده نشد.

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و ارادت
      بین ساعات کاری با دفاتر تماس بگیرید پاسخگو خواهند بود. برای این مورد راهکاری قانونی هست و حتما با کارشناسان تماس بگیرید.

      پاسخ
  8. حسینی گفته:

    من 18 سال سن دارم همراه با مدرک ایلتس6.5 و مقطع دبیرستان رو امسال تمام میکنم معدل سه سالم زیر 18 نبوده و در رشته انسانی مشغول به تحصیل هستم.
    میخوام با اخذ ویزای تحصیلی در کشور کانادا به تحصیل در رشته روانشناسی بپردازم. کل تمکن مالی من و خانواده من 2 میلیارد هستش و در ضمن یکی از اقوام پدرم در کانادا اقامت کامل دارد.
    ممنون میشم به سوالاتی که میپرسم جواب بدید.
    پدر و مادرم میتونند که همراه با تحصیل من، همراه من در کانادا باشند؟
    اخذ ویزای تحصیلی با شرایط من چگونه است؟
    و اینکه چقدر شانس اقامت گرفتن رو دارم؟
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و ارادت
      از نظر شانس شرایط شما خوب هست ولی والدین نمیتونن همراه دانشجوی بالای 18 ساله اقامت بگیرند. توجه بفرمایید هزینه های تحصیل در کانادا بالاتر از اروپا هست.

      پاسخ
  9. حسینی گفته:

    سلام من 18 سال سن دارم همراه با مدرک ایلتس6.5 و مقطع دبیرستان رو امسال تمام میکنم معدل سه سالم زیر 18 نبوده و در رشته انسانی مشغول به تحصیل هستم.
    میخوام با اخذ ویزای تحصیلی در کشور کانادا به تحصیل در رشته روانشناسی بپردازم. کل تمکن مالی من و خانواده من 2 میلیارد هستش و در ضمن یکی از اقوام پدرم در کانادا اقامت کامل دارد.
    ممنون میشم به سوالاتی که میپرسم جواب بدید.
    پدر و مادرم میتونند که همراه با تحصیل من، همراه من در کانادا باشند؟
    اخذ ویزای تحصیلی با شرایط من چگونه است؟
    و اینکه چقدر شانس اقامت گرفتن رو دارم؟
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام
      دوست عزیز شرایط سنی و تحصیلی بسیار خوبی دارید. شما شانس خوبی برای کشور کانادا دارید ولی توصیه می کنم برای رشته هایی اقدام کنید که شرایط کاری بهتری داشته باشند. نظیر مدیریت، بیزنس… شما با تحصیل و اجازه کار بعد از تحصیل در کانادا به راحتی می توانید اقامت دائم و پاسپورت دریافت کنید. بالای 18 سال پدر و مادر همراه شما محسوب نمی شوند و تنها می توانند از طریق ویزای توریستی اقدام داشته باشند.

      پاسخ
  10. Sara گفته:

    سلام ، من ۲۶ سالمه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور بانکی و ارشد مدیریت صنعتی هستم ، درضمن یکسال سابقه ی بیمه تامین اجتماعی دارم ( در شغل کمک حسابرس و کارشناس مالی) ، خواهرم ۲۰ ساله و دانشجوی ترم ۳ رشته ی ریاضی دانشگاه امیرکبیر هست ، و هر دو در سطح متوسط زبان هستیم ولی هنوز برای آیلتس اقدام نکردیم ، حدود ۷۰۰ میلیون هم سرمایه در نظر گرفتیم، اگر من و خواهرم بخوایم با هم برای مهاجرت به کانادا یا استرالیا اقدام کنیم ، با توجه به شرایطمون چه طریقی برای مهاجرت همزمان ما با هم مناسب تر و کم هزینه تر هست ؟ ممنونم

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و ارادت
      بودجه ای که در نظر گرفتید برای استرالیا و کانادا ممکنه کم بیاد. بهتره برای کشورهایی که تحصیل رایگان دارند اقدام کنید.

      پاسخ
        • MIE20 گفته:

          سلام و ارادت
          شرایط متفاوت است مشاورین ما با توجه به شرایط شما از قبیل سطح زبان، سن و … می توانند تخصصی راهنماییتون کنند.

          پاسخ
  11. رضا گفته:

    سلام ۳۶ سالمه و ۱۴ سال سابقه کار در شرکت نفت دارم بصورت رسمی مدرکم هم فوق لیسانس مکانیک هست میخاستم بدونم کدوم‌کشورها میتونم مهاجرت کنم؟

    پاسخ
    • marzieesmaili گفته:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. کار، تحصیل و روش های مبتنی بر سرمایه عمده ترین روش های مهاجرت هستند. با توجه به شرایط سنی و مدرک تحصیلی ارزشمندی که دارید، در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی در سطح 7 به بالا شانس کشور کانادا را از طریق اسکیلد ورکر خواهید داشت. همچنین در اروپا کشورهایی نظیر اتریش و المان هم شانس کاری بسیار خوبی دارید. برای بررسی دقیق تر می توانید با موسسه تماس داشته باشید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

      پاسخ
  12. احمدرضا باقرزاده گفته:

    سلام من لیسانس کامپیوتر دارم و خیلی علاقمند به زندگی در کانادا هستم رد زمینه ادوات کشاورزی و مشاغل کشاورزی مهارت دارم و 23سال دارم میتونم در مراحل کشاورزی مکانیزه رو خودم به بهترین نحوه انجام بدم و بیسترین محصول رو بدست بیارم در پرورش دام و گاوداری هم پیتونم خیلی کار انجام بدم آیا به من پناهندگی میدن

    پاسخ
    • farzanghanbary گفته:

      سلام و ارادت
      پرونده شما مناسب روش های قانونی مثل ویزای کاری و یا تحصیلی هست و در خصوص روش غیر قانونی پناهندگی خدماتی موسسه ملک پور ارائه نمیدهد. لطفا به ویدئو های موسسه مراجعه بفرمایید تا کامل راهنمایی شوید.

      پاسخ
  13. کیانا گفته:

    با سلام ؛ من ۱۷ سالمه و در رشته تجربی تحصیل میکنم با معدل بالای ۱۹ ونیم و قصد دارم در رشته پزشکی ادامه تحصیل بدم به زبان انگلیسی هم تا حدودی تسلط دارم و وضعیت مالی خوبی ندارم چطوری میتونم در کشوری مثل کانادا یا دانمارک از تحصیل رایگان برخوردار بشم ؟

    پاسخ
    • derispor گفته:

      سلام و عرض ادب،

      دوست عزیز کشورهای مذکور به خودی خود امکان تحصیل رایگان برای شما نخواهد داشت.
      شما می توانید با فراگیری زبان آلمانی در کشورهایی مانند اتریش و آلمان به رایگان تحصیل کنید.

      پاسخ
  14. کیانا گفته:

    با سلام ، من ۱۷ سالمه و دانش آموز رشته تجربی هستم با معدل بالای ۱۹ ونیم و به زبان انگلیسی هم کمی تسلط دارم وقصد دارم در رشته‌ی پزشکی ادامه تحصیل بدم و شرایط مالی خیلی خوبی هم ندارم چطوری میتونم به کشوری مثل کانادا و یا دانمارک مهاجرت کنم و از تحصیل رایگان برخوردار بشم؟

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      کانادا و دانمارک نظام تحصیلی رایگان ندارند. در خصوص اتریش و آلمان و فرانسه تحقیق کنید.

      پاسخ
  15. محمد گفته:

    سلام
    کسی که با گذاشتن وصیغه ( برای نظام وظیفه) با ویزای تحصیلی از کشور خارج میشه؛ در صورت اتمام تحصیل حتما باید برگرده به ایران؟
    اگر برنگرده چه اتفاقی میوفته؟
    راهی است که بعد از تحصیل دران کشور بماند و همچنین بتواند در صورت لزوم به ایران نیز سفر داشته باشد ؟

    پاسخ
    • monausefi گفته:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز در ابتدا باید اطلاعات کاملی در خصوص سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، سطح زبان و سرمایه شما داشته باشیم تا بتوانیم با توجه به شرایط شما بهترین گزینه را برای مهاجرت قانونی به شما ارائه دهیم. به همین منظور شما میتوانید با مشاورین مجموعه تماس حاص فرمایید تا با بررسی شرایطتان شما را در این خصوص راهنمایی نمایند.

      پاسخ
  16. ناشناس گفته:

    سلام ببخشید من افغانستانی هستم ودر حال حاظر در ایران زندگی میکنم واگر در ایران بخواهم تحصیلم رو ادامه بدم هیچی نمیشم چون دولت ایران فرق زیادی بین افغانستانی ها و ایرانی ها میگذارن ومن الان هشتمم و معدل هم همیشه 20 بوده میخواهم هرچه زود تر از ایران برم چیکار کنم من پولی هم ندارم
    نمیشه یه کشوری که نیروی جوان کم داره من رو هم قبول کنه میشه

    پاسخ
  17. محبوبه خراسانی گفته:

    سلام وقت بخیر
    بنده ۳۹سالمه مدرک کارشناسی طراحی دوخت دارم و کارافرین هستم .و تمام مدارک و مدارک فنی حرفه ایی مرتبط بشغلم هستش و یک‌مدرک هارواد بین الملی دارم .صاحب یک دختر ۱۴ساله هستم و جدا شدم مقدار پولم حدود ۱۵۰تومان هستش
    ایا موفق میشم برای مهاجرت ،و مقصد من کانادا هستش مناسفانه با این‌مقدار پول نمیتونم برم میشه لطف کنید رهنمایم کنید

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      سرمایه خیلی کمی دارید واقعا سخته مهاجرت بدون سرمایه کافی. بهتره شرایط کاریابی رو بررسی کنید.

      پاسخ
  18. فاطمه امیری گفته:

    باسلام من ۲۶ سالمه متاهل لیسانس روانشناسی با معدل ۱۷دانشگاه غیر انتفاعی، چجوری با ادامه تحصیل میتونم اقامت خارج از ایران بگیرم؟

    پاسخ
    • nargesjokar گفته:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز،
      شرایط تحصیلی و سنی شما نسبتا خوب است.
      ولی سوالی که مطرح فرمودید بسیار کلی است. جهت پاسخگویی به این سوال، سایر شرایط شما نظیر سطح زبان و … نیز ارزیابی شود.
      توصیه می کنیم با مشاورین موسسه تماس داشته باشید تا ضمن ارزیابی کامل شرایط تان، با توجه به ترجیحات و الویت هایتان، اطلاعات کامل را در اختیارتان قرار دهند.
      با آرزوی موفقیت

      پاسخ
  19. کاظمی گفته:

    باسلام
    من ۳۳ سالمه،همسر و یدونه فرزند دارم،نزدیک ۱۳ ساله بیمه تامین اجتماعی در رابطه با کار فنی در کارخانه دارم،دیپلم فنی حرفه ای هستم ولی متاسفانه مدرک دیپلمم هیچ رابطه ای با شغل فنی ام نداره،غیر از زبان فارسی هم متاسفانه زبان دیگه ای بلد نیستم.
    حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هم احتمالا بتونم سرمایه جمع کنم برای خروج از ایران
    لطفا اگه کشوری خوب هست که مارو قبول کنه لطف میکنین در موردش راهنماییمون کنین
    باتشکر

    پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام و احترام
      متقاضی گرامی به منظور کار در خارج از کشور شرایطی همچون دانش و مدرک زبان، سابقه کاری مرتبط، سن، مدرک تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
      برای بررسی دقیق شرایط خود از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

      پاسخ
  20. trader گفته:

    سلام ببخشید ما که معدلمون 14 هست زبان بلد نیستیم ولی تریدر بازار فارکس هستم چطور میتونیم از کشور خارج بشیم

    پاسخ
    • MIE.Malekpour1 گفته:

      با سلام
      از طریق بورس راه مستقیم برای کسب اقامت نیست.
      باید شرایط شما برای روش های دیگه سرمایه گذاری یا کار و تحصیل بررسی بشه.

      پاسخ
  21. مهدی گفته:

    سلام من ۴۸سالمه دیپلم فنی دارم و۲۶سال سابقه کار فنی دارم متاهلم برای مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی یا کانادا چکار باید بکنم ممنون

    پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام و احترام
      کار در اروپا نیازمند پیشنهاد شغلی از کارفرمای کشور موردنظر و داشتن شرایط سنی مناسب به همراه مدرک زبان مورد نیاز آن کشور و سایر مدارک و شراط مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری می باشد. شما می توانید در موسسات کاریابی کشور مورد نظر خود جست و جو نموده و در صورت موفقیت و اخذ پیشنهاد کاری از کارفرمای آن کشورها و اخذ ویزای کاری آن کشورها مشغول به کار شوید.
      جهت کسب اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. شماره تماس ما: 02149196000
      شما همچنین می توانید فرم ارزیابی را از لینک زیر تکمیل کنید تا کارشناسان ما از طریق واتس اپ با شما تماس بگیرند.
      تماس با ما

      پاسخ
  22. زهرا گفته:

    سلام وقت بخیر… 20 سالمه دانشجوی گرافیک هستم و امسال به طور همزمان دارم کنکور انسانی شرکت میکنم…کلاسای آشپزی شرکت کردم و مدرک آشپزی هم دارم… حدود 200 میلیون سرمایه و یه خونه دارم و به همراه دوستم که لیسانس کامپیوتر و مدرک مربی گری داره و اونم یه خونه و حدود 100 میلیون پول داره قصد مهاجرت داریم… جفتمون زبانمون عالیه… عجله ای نیست فقط میخوایم تمام جوانب رو بررسی کنیم که ببینیم از چه راه هایی میشه مهاجرت کرد و چه کشورهایی میشه رفت تا بتونیم خودمون رو آماده کنیم و شرایط مورد نیاز رو فراهم کنیم… ممنون

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      سرمایه رو باید قطعا افزایش بدید و چند برابر بشه تا بتونید برای کشورهایی که تحصیل رایگان دارند اقدام کنید.

      پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام و احترام
      متقاضی گرامی برای پاسخ به سوال شما نیاز به بررسی شرایط شما می باشد. توصیه می کنیم از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

      پاسخ
  23. امین فراهانی گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من 28 سال سن دارم لیسانس مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد تهران
    خدمت سربازی رفتم و کارت پایان خدمت دارم
    حدود دو سال سابقه کار در شرکت بازرگانی دارم
    مدرک زبان ندارم نمیدونم چه زبانی بخونم بهتر از بقیس
    چجوری میتونم مهاجرت کنم حالا هر کشوری فرقی نداره

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      میتونید از طریق تحصیل تو کشورهای مختلف مهاجرت کنید. انگلستان کانادا استرالیا المان گزینه های خوبی هستند.

      پاسخ
  24. رضا ۲۰۲۰ گفته:

    باعرض سلام و خسته نباشید
    سن من ۲۲ سال هست و سربازی نرفتم و مدرک تحصیلی هم دیپلم ردی هستم و سابقه کاری هم ندارم چون شغلم ازاد بوده ولی مهارت زیادی توی نصب سیستم صوتی حرفه ای و تزئینات ماشین دارم
    ایا میتونم ب کشوری برم ک بتونم کاری پیدا کنم و زندگی کنم کشورش زیاد برام مهم نیست چون میتونم زبان یاد بگیرم

    پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام و احترام
      متقاضی گرامی در صورت داشتن مدرک حداقل دیپلم و دریافت پیشنهاد کاری از کارفرما در کشور مقصد و داشتن شرایط دیگر مانند دانش و مدرک زبان امکان مهاجرت کاری وجود دارد. برای بررسی شرایط خود می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

      پاسخ
  25. ناشناس گفته:

    سلام خواستم بدونم از طریق معلم شدن درسی مثله زبان یا ورزش خاصی میشه مهاجرت کرد مثلا ب کشوره آلمان؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام و احترام
      بستگی به کشور مقصد و شرایط شما دارد اما مهمترین مسئله ای که در این رابطه وجود دارد این است که برای معلمی در هر کشوری باید زبان آن کشور را به نحو احسنت یاد بگیرید زیرا قرار است به کودکان در آن کشور تدریس کنید.

      پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام و احترام
      متقاضی گرامی برای امر مهاجرت نیاز به بررسی شرایط شما با جزئیات بیشتری می باشد.

      پاسخ
  26. مریم گفته:

    دختری هستم 20 ساله دانشجوی اقتصاد دانشگاه الزهرا . میخواستم بدونم اگر بخوام تحصیلی مهاجرت کنم در رشته ی خودم چه اقداماتی روباید انجام بدم ؟ و چه کشورهایی مناسبه ؟ من برای مهارجت عجله ای ندارم ولی قصدم جدی هست و میخوام بدونم چجوری میتونم با شرایط خوبی مهاجرت کنم ؟

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      بهتره از الان راجب کشورهای مختلف برای تحصیل توی فوق لیسانس تحقیق کنید و زبان کشور مقصد رو شروع کنید به یادگیری

      پاسخ
  27. مسعود گفته:

    سلام. دیپلم هستم… با همسر و فرزند هشت ساله ام چگونه مهاجرت کنم برای استرالیا و یا کانادا؟

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و ارادت
      شرایط تحصیلی سن ،سرمایه و سوابق کاری خودتون و همسر محترم رو باید کامل توضیح بدید دوست عزیز.

      پاسخ
  28. Tahereh گفته:

    سلام وعرض ادب
    من خانمی ۳۷ ساله با چند مدرک خیاطی دوفرزند پسر ۱۳ و۸ساله قصد مهاجرت دارم چطور میتونم قانونی مهاجرت کنم
    ایا میتونم توی یه کشور دیگه هم بشعلم ادامه بدم
    کل دارییم درحد۲۰۰میلیون هست باید چکارکنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      شرایط مهاجرت برای شما بسیار دشوار هست حتما ویدئو های موسسه رو تماشا کنید.

      پاسخ
    • MIE.Malekpour40 گفته:

      درود بر شما دوست عزیز شما میتوانید از طریق تحصیل به کشورهایی اعم از انگلستان آلمان کانادا اتریش و غیره مهاجرت نمایید پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق شرایط خود و دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس بگیرید

      پاسخ
  29. بشری گفته:

    سلام.من 20سالمه و دیپلم تجربی دارم با معدل19/33شرایط مهاجرت رو پرسیدم به کشور آلمان برای تحصیل در رشته پزشکی گفتن که باید مبلغ 10300یورو چیزی معادل 309میلیون ایران رو روز مصاحبه با خودم به سفارت ببرم میخوام بدونم ایا امکان ان هست که کالجی پذیرفته بشم که اجازه کار کردن رو موقع تحصیل داشته باشم و دیگه لازم نباشه اینقدر هزینه کنم؟!ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      این حداقل هزینه برای زندگی و مخارج شما تو آلمان هست با کمتر از این سرمایه ویزا به شما نمیدن.

      پاسخ
  30. فرزانه گفته:

    سلام ،٢٠سالمه ديپلم تجربي دارم قصد مهاجرت دارم الان كه ميخوام انتخاب رشته دانشگاه كنم چه رشته اَي با توجه به قصد مهاجرتم بهتره و برأي چه كشوري اقدام كنم با توجه به اينكه خيلي هم حمايت مالي خوانواده رو ندارم كشور و رشته اَي كه خيلي إز لحاظ مالي در زمان مهاجرت وحشتناك نباشه برام

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      ویدئو های آموزشی موسسه رو تماشا کنید تمامی سوالات پاسخش هست. بدون تمکن و اوضاع مالی مناسب مهاجرت کار اشتباهی هست.

      پاسخ
  31. ناشناس گفته:

    سلام من خانه دارم و شوهرم فوق دیپلم عمران داره ۲۰ سال سابقه کار تو ساختمان دار و یه دختر ۵ ساله دارم ترک هستیم دوست داریم به کشور آذربایجان بریم چطوری باید اقدام کنیم چون هیچ اطلاعی نداریم

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      کشور آذربایجان مهاجرپذیر نیست و میتونید بیشتر راجب کشورهای مهاجرپذیر تحقیق بفرمایید.

      پاسخ
    • MIE2 گفته:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز برای اینکه بتوانیم شما را به درستی راهنمایی کنیم نیاز می باشد که اطلاعاتی در خصوص سن، سطح زبان، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و میزان سرمایه شما داشته باشیم زیرا تمامی این موارد در انتخاب مسیر مناسب برای شما تاثیرگذار می باشند.
      شما میتوانید با مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید تا با بررسی شرایطتان شما را راهنمایی نمایند و یا میتوانید مقالات سایت که در خصوص راه و کشور مدنظر شما می باشد را مطالعه فرمایید.

      پاسخ
  32. ناهید گفته:

    سلام و عرض ادب، من 37 سالمه لیسانس مترجمی زبان انگلیسیو فوق لیسانس مطالعات منطقه ای دارم. حدود 9 سال در ریاست جمهوری در حوزه بین الملل کار کردم اما بدون بیمه و مزایا !! و یک دختر سندرم داون دارم خودم وهمسرم سالهاست در کار ساخت طلاو نقره با سنگهای اصل و معدنی هستیم و همسرم در حوزه سنگهای قیمتی و معدنی تخصص دارد اما بدلیل اینکه دولت هیچ حمایتی نسبت به دخترم نمی کند و همسرم با این وضع طلا و گرانی چندین سال است بیکار شده می خواهیم بدانیم چظور می شود اقامت بگیریم، آیا بخاطر دخترم به ما اقامت می دهند یا کاری و تحصیلی در ضمن ما خیلی پول نداریم که قانونی و با پرداخت مبالغ زیاد اقامت بگیریم. در ضمن خیلی از سفارتها آشنا دارم اما چون پول نداشتم اقدام نکردم.
    ممنون می شم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      برای مهاجرت داشتن حداقل های مالی اجباری هست. حتما به ویدئو های موسسه مراجعه بفرمایید.

      پاسخ
  33. SHADI گفته:

    معدل دیپلمم 12 – دانشجوی کارشناسی روانشاسی پیام نور-هستم مدرک برنامه نویسی و طراحی وب دارم -بهیاری – آزمایشگاه – زبان انگلیسی بلدم – ولی پولی ندارم پولم در حد 30 تومنه – چجوری میتونم با این پول مهاجرت کنم واسه کانادا؟؟؟ میشه راهنماییم کنید؟؟؟؟

    م

    پاسخ
  34. رامین گفته:

    سلام من ۲۴سالمه و فوق دیپلم مکانیک دارم و مدرک فنی حرفه ای تراشکاری و مدرک فنی حرفه ای کارشناسی رنگ خودرو
    میخواستم ببینم شما کدوم کشور رو برای کار پیشنهاد میکنید برم ؟تنها هستم و با دلار ۲۱تومن حدود ۱۰هزار دلار سرمایه

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      بهتره ابتدا لیسانس رو تو ایران دریافت کنید و بعد برای مهاجرت اقدام کنید بدون لیسانس ریسک زیادی دارید

      پاسخ
  35. ولی الله گفته:

    با سلام من راننده بیل مکانیکی هستم و خواهان خروج از ایران هستم برای خروج از کشور با شرایط شغلی کدام کشور مناسب میباشد

    پاسخ
    • MIE2 گفته:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز برای اینکه بتوانیم شما را به درستی راهنمایی کنیم نیاز می باشد که اطلاعاتی در خصوص سن، مدرک تحصیلی، تعداد سال هایی که در این زمینه مشغول به کار بودید، سطح زبان و میزان سرمایه شما داشته باشیم زیرا تمامی این موارد در تعیین راه و کشور مناسب شما تاثیر گذار می باشد.

      پاسخ
  36. محمدرضا گفته:

    سلام من ۱۷ سالمه مدرک ایلتس ۷ دارم با ۲ میلیارد سرمایه و جز اون پدرم ماهانه تا ۱۰ میلیون میتونه بهم بده معدلم سال ۱۰ و ۱۱ تویه مدرسه تیزهوشان در اصفهان ۱۸ و ۱۸/۵ شد چون فکر میکردم مهم نیست اما سال ۱۲ مطمعنا بالای ۱۹/۵ و رتبه کنکورمم زیر ۵۰۰ میشه میخواستم بدونم برای مهاجرت چیکار کنم؟یعنی تا چه مقطعی تو ایران بخونم و … (خودم تو ایران میخوام برم پزشکی اما خب اگه مهاجرت بشه بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی رو بیش تر دوست دارم)

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      بهترین گزینه خوندن سال اخر دبیرستان توی خارج از کشور و دریافت دیپلم بین المللی هست. انگلستان کانادا سوئیس بهترین گزینه ها هستند

      پاسخ
  37. ژوپیتر گفته:

    سلام من خودم ۱۷ سالمه با خانوادم قصد داریم به ی کشور اروپای مهاجرت کنیم ۵ نفر هستم مادر معلم هستن و پدر کارمند میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • nargesjokar گفته:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز،
      جهت ارزیابی دقیق، شرایط والدین بزرگوارتان می بایست به طور دقیق بررسی شود تا گزینه ی مناسب خدمت تان پیشنهاد شود.
      توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس داشته باشید تا راهنمایی های لازم را خدمت تان ارائه دهند.
      با آرزوی موفقیت

      پاسخ
    • MIE2 گفته:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز بسته به هر کشور ممکن است مشاغل مورد نیاز و مشاغل پردرآمد تغییر کنند فلذا بایستی جستجو فرمایید که در کدام کشورها به تخصص شما بیشتر نیاز می باشد.

      پاسخ
  38. ناشناس گفته:

    سلام اگه ما با این قسمت مشاوره رایگان تماس بگیریم بهمون زنگ میزنن یا پی ام میدن که سوالا مونو بپرسیم ؟

    پاسخ
  39. دی ناز گفته:

    دورد از طریق ویزای هنرمندی چه جوری می تونم برای اتریش اقدام کنم ؟ همراه فرزندم و همسرم . در سطح ایران جوایزی در زمینه گرافیک دارم و یک شرکت تبلیغاتی .

    پاسخ
    • MIE.Malekpour30 گفته:

      سلام و عرض احترام دوست عزیز جهت پاسخ به سوالات شما شرایط تان باید به صورت دقیق توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

      پاسخ
  40. Alireza E. گفته:

    سلام و عرض خسته نباشید
    من دارای مدرک کاردانی مهندسی شیمی هستم و اکنون درحال تحصیل در مقطع کارشناسی میباشم، برای مهاجرت به کانادا از چه روشی میتوانم اقدام کنم و حدودا چه مبلغی لازم هست؟

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      بهترین راه از طریق تحصیل هست و حداقل 40 الی 60 هزار دلار کانادا پشتوانه مالی نیاز هست.

      پاسخ
  41. ع . ب گفته:

    سلام میر خواستم ببین چطور برای کار می توانم مهاجرت کنم و چه کشورهایی مناسب برای کار هست و میشه کشور کره جنوبی مهاجرت کرد با تشکر از راهنمایی شما

    پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام و احترام
      متقاضی گرامی به منظور کاریابی و مهاجرت کاری شرایطی همچون سابقه کاری ، مدرک تحصیلی مرتبط، سن و دانش و مدرک زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
      برای انتخاب بهترین کشور نیاز به بررسی شرایط شما می باشد اما به طور کلی در کشورهایی مانند آلمان و اتریش که نرخ بیکاری در آنها کمتر می باشد شانس کاریابی بیشتر است همچنین این دو کشور ویزایی به نام ویزای جستجوی کار ارائه می دهند که می توانید به مدت 6 ماه به این کشورها سفر کرده و به جستجوی کار بپردازید. همچنین در کشور کره جنوبی نیز در صورت اخذ پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای کره ای میتوانید اقدام نمایید.
      برای بررسی دقیق تر شرایط خود می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

      پاسخ
  42. Mohamad گفته:

    سلام وقت بخیر
    من از لحاظ تحصیلات دیپلمم ولی از لحاظ فنی کاملم
    نصب تجهیزات دکل مخابرات چندین ساله کار میکنم.
    وMdf وکلیه کارای ساختمانی رو بصورت کامل بلدم
    با توجه ب شرایط کاری خودم ک مطمعنم از لحاظ فنی کاملم و دست پا شکسته زبان بلدم از نظر شما شرایط کاری واسه من تو کشورهایی اروپایی هست

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود
      بدون مدرک تحصیلی یکم شانس پایین هست ولی اگر زبان شما قوی باشه میتونید برای کاریابی امتحان کنید

      پاسخ
    • MIE.Malekpour1 گفته:

      با سلام
      موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد و این روش رو توصیه نمی کند.

      پاسخ
  43. احمد گفته:

    جناب اینهمه سوال پرسیدن واسه کسی ک معلدش پایینه ایا راهی هس ایا ترمیم معدلی چیزی و ایا اینکه دانشگاه خارج قبول نمیکنه واقعا خب ما هم ارزو داریم

    پاسخ
    • MIE.Malekpour1 گفته:

      با سلام
      فقط معدل ملاک نیست باید شرایط شما رو به طور کامل بدونیم تا راهنمایی تون کنیم. اما برای معدل های پایین هم راه هست.

      پاسخ
  44. دانیال گفته:

    کسی ک معلدش پایینه در حد ۱۵ اون چه غلطی بکنه به ولله ما هم ارزو داریم ایا شرایطی نیس ک دانشگاه اونور قبول بکنه ک معدل ترمیم شه؟ کل رزومه تحصیلیم عالی به مید خدا یه نهایی دیپام درس نخوندیم معدل اومد پایین خدایی یه راه حلی بگید ک واقعا ترمیم معدل اگ باشه خداییش خیلی خوبه

    پاسخ
  45. محمد گفته:

    سلام من ۲۲ سالمه و به دلایل سیاسی و عقیده ای نمی تونم در ایران بمونم وضع مالیه خوبی ندارم و سرم در خطره. می خوام پناهندگی بیگیرم یا مهاجرت کنم. نمی دونم کدوم رو انتخاب کنم و چطوری اینکار رو بکنم؟ از کار افتاده هستم و نقص عضو دارم. لطفا راهنماییم کنید.

    پاسخ
    • MIE.Malekpour30 گفته:

      سلام و عرض ادب دوست از موسسه ملک پور هیچگونه مشاوره و خدماتی در خصوص پناهندگی ندارد پیشنهاد می کنیم از طریق روش های قانونی اقدام نمایید

      پاسخ
  46. Sdf گفته:

    با سلام و خسته نباشید من ۱۹ سالمه و در رشته تجربی تحصیل میکنم قصد دارم از طریق مدرکم به اتریش بروم از کجا باید شروع کنم لطفا راهنماییم کنید و اینکه حقوق ماهانه یه پرستار چقدر است؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour30 گفته:

      سلام و عرض احترام دوست عزیز شما میتوانید از طریق تحصیل در کشور اتریش اقدام به مهاجرت نمایید نیاز است که شرایط مالی مدارک تحصیلی مدرک زبان شما توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

      پاسخ
  47. امیر مهدی گفته:

    سلام.
    ببخیشد من میخواستم ببینم که ایا میتوانم از طریق شغل اینترنتی که طراحی سایت هستش مهاجرت کنم یا نه ؟
    باید چه کاری انجام بدهم؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour20 گفته:

      با سلام
      متقاضی گرامی مهاجرت ۷ روش مختلف دارد که برای راهنمایی مناسب نیاز به بررسی شرایط شما خواهیم داشت

      پاسخ
  48. سارینا گفته:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید تحصیل در رشته حقوق در کدام یکی از کشور های خارجه خوبه و درامده بیشتری رو به همراه داره؟ بعد اینکه غیر از حقوق چه رشته از انسانی درامد بالایی در خارج از کشور داره؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام
      متقاضی گرامی پاسخ به این سوال در یک جمله ناممکن می باشد. پیشنهاد می گردد در وب سایت ما در در زمینه تحصیل در رشته انسانی بالاخص رشته حقوق مطالعه فرمایید.

      پاسخ
  49. ناشناس گفته:

    من یک دختر ۱۷ ساله هستم اما هیچ مدرک ومهارتی ندارم و میخواهم از ایران بروم چبکار کنم

    پاسخ
    • MIE.Malekpour20 گفته:

      با سلام
      متقاضی گرامی شما می توانید از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت نموده تا ضمن به دست اوردن علم و تجربه در زمان اقامت پس از تحصیل وارد بازار کار شوید

      پاسخ
  50. کیمیا گفته:

    ۳۶ سالمه لیسانس ماشین آلات دارم و درحال حاضر تو نمایندگی ایرانخودرو بعنوان کارشناس فنی کار میکنم برا رفتن به انگلیس چطور میتونم اقدام کنم و آیا میتونم درخواست کار بدم؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour20 گفته:

      با سلام
      دوست عزیز درخواست شما برای کار در اروپا بلامانع می باشد.
      اما همانطور که مستحضر هستید برای اخذ ویزای کار نیاز به پیشنهاد کار از سمت کافرما می باشد

      پاسخ
  51. Mehason گفته:

    سلام، مدرک فوق لیسانس مهندسی الکترونیک با ۲ سال سابقه کار در زمینه مدرکم رو دارم و مدرک lelts و tef هم دارم.۲۹ سالم هست میخواستم بدونم شانسی برای مهاجرت دارم و اینکه کدوم کشور مناسب من هست؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour30 گفته:

      دوست عزیز سلام
      متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست.
      پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

      پاسخ
  52. :) گفته:

    با سلام بنده دارای مدرک لیسانس it میباشم تخصص خوبی در این زمینه دارم و زبان انگلیسیم هم نسباتا خوبه، میخواستم بدونم برای مهاجرت ب المان، فرانسه یا اتریش چ مقدار هزینه ب طور حدودی لازمه؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour30 گفته:

      دوست عزیز سلام
      متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست.
      پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

      پاسخ
  53. علی گفته:

    با سلام من 18 سال دارم و دیپلم تجربی دارم و از خدمت سربازی برای داشتن منطقه پدرم معاف شده ام دوست دارم به انگلیس مهاجرت و اقامت بگیرم راهی داره.؟!

    پاسخ
    • MIE.Malekpour30 گفته:

      دوست عزیز سلام
      متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد.
      شما می توانید از طریق تحصیل مهاجرت کنید.
      پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

      پاسخ
        • MIE.Malekpour30 گفته:

          دوست عزیز سلام
          برای مهاجرت باید شرایط شما برای مهاجرت از طریق قانونی بررسی شود و نمی توان راه مشخصی را عنوان کرد
          پیشنهاد می کنم تماس بگیرید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  54. مینو گفته:

    سلام میخواستم بدونم میشه برای مهاجرت واقامت گرفتن.ازطریق ازدواج دونفرازکشورمبدامثلاایران باهم برن کشورمقصد اونجاازدواج کنن واقامت بگیرن؟

    پاسخ
    • jamei گفته:

      دوست عزیز سلام
      یکی از شرایط اخذ اقامت از طریق ازدواج در کشور مورد نظر
      ازدواج با تبعه یا فردی که اقامت کشور مورد نظر را دارا باشد

      پاسخ
  55. yasamin7887 گفته:

    سلام
    من۱۸ سالمه و دیپلم تجربی دارم وقصد مهاجرت و ادامه ی تحصیل دارم ولی نمیدونم کدوم کشور بهتره.

    پاسخ
    • MIE.Malekpour20 گفته:

      با سلام و عرض ادب
      متقاضی گرامی شرایط شما می بایست مورد ازریابی قرار گیرد و شرایط مهاجرت خدمت شما اعلام شود. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

      پاسخ
  56. ناشناس گفته:

    سلام.۴۲ ساله خودم پرستار وخانومم پرستار با سابقه کاری ۱۸ ساله دارای یک فرزند دختر. خانوم در زمینه پرستاری کار نمیکند در زمینه تجهیزات پزشکی در شرکت مشغول است . سرما یه سیصد میلیون دارم .جهت کار در اتریش .دانمارک و یا سوئد راهنمایی فرمایید

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام.
      دوست عزیز کار پزشکان و رشته های مرتبط با آن در خارج از کشور نیازمند شرکت و گذراندن دوره های معادلسازی مدرک می باشد که از 6 ماه تا بعضاً چند سال زمان نیاز خواهد داشت. در این بین شرایط کار در دانمارک برای شما آسانتر خواهد بود. با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما را به طور دقیق ارزیابی، و شما را راهنمایی نمایند.

      پاسخ
  57. ناشناس گفته:

    با سلام، عطیه هستم ۱۹ ساله دانشجویی ترم یک کارشناسی مهندسی هوافضا، دارای تسلط نسبی به زبان انگلیسی .
    بهترین روش برای مهاجرت و ادامه تحصیل چگونه است . لطفا راهنمایی بفرمایید که از کجا شروع کنم ؟
    ممنون

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. معرفی بهترین کشور برای تحصیل ستگی به معدل و دانشگاهی که ازش فارغ التحصیل میشید و همچنین میزان سرمایه شما داره.

      پاسخ
  58. سعید همایونی گفته:

    سلام وقتتون بخیر،من ۳۲ سالمه مهندسی برق خوندم و متاهلم و همسرم ۲۸ سالشونه مهندسی کامپیوتر خوندن و الان هم ی سرمایه حدودا ۳۰۰میلیونی داریم و فرزند هم نداریم ،میخواستم بدونم کدوم کشور برای اقامت گرفتن مناسب ما هست و از چه طریقی میشه مهاجرت کرد و اقامت دایم گرفت؟ممنون از شما

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      سلام. شرایط اولیه هر دوی شما برای ویزای جستجوی کار آلمان و اتریش مناسبه البته اگه ۳ سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات داشته باشید و بتونید مدرک زبان آلمانی در سطح b1 رو اخذ کنید. برای ویزای جستجوی کار همراه نمیتونید ببرید ولی بعد پیدا کردن کار و اخذ ویزای کار میتونید براشون درخواست ویزای همراه کنید.

      پاسخ
  59. Arash گفته:

    باسلام
    آرش هستم 25 ساله و مجرد. تکنولوژیست رادیولوژی(پیراپزشکی) هستم و دو سال سابقه کار دارم. معدل لیسانسم زیاد جالب نیست و پایینه(نزدیک 15). ایا این میتونه برای مهاجرت و ویزای کاربرام مشکل ایجاد کنه؟ و اگه مشکل ایجاد میکنه راهی هست که جبرانش کنم ؟
    آیا بهترین راه مهاجرت با توجه به سن و تحصیلاتم برای من ویزای کار هست ؟
    پیشاپیش ممنون از پاسخ شما

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. اگه منظور شما از تکنولوژیست مدرک تحصیلی پایین تر از لیسانس هستش، شانس کاری براتون خیلی پایین میاد. همچنین رشته های مرتبط با پزشکی قبل از کار نیاز به گذراندن دوره های معادلسازی مدرک دارن.

      پاسخ
      • Arash گفته:

        لیسانس رادیولوژی هستم و قصد مهاجرت به کانادا رو دارم
        و اینکه کدوم مدرک زبان رو باید داشته باشم؟ (یا مدارک دیگه ای)

        پاسخ
        • MIE.Malekpour2 گفته:

          با سلام. برای مهاجرت به کانادا شرایط سنی، مدرک زبان، سابقه کار مرتبط و میزان سرمایه شما بسیار اهمیت دارد که هیچ اطلاعی از این موارد درباره شما نداریم تا راهنمایی کنیم.

          پاسخ
          • محمدرضا گفته:

            سلام ببخشید من 18سالمه دیپلم گرفتم معدل 17 گرافیک و ایلتسم 6.5 شدم وسرمایه 200میلیون خواستم بدونم باید کنکور بدم حتما یا لازم نیس؟چون میخوام خدمت سربازی برم وقتی کافی ندارم .
            تشکر
            ممنون استاد به خاطر ویدیو زیبا یوتیوبتون انرژی میگیریم ?

          • nargesjokar گفته:

            با سلام و عرض ادب
            دوست عزیز
            جهت پاسخ به این سوال می بایست الویت ها و مقصد مطلوب خود را به ما اطلاع دهید.
            شرایط تان به طور کلی مناسب است و چندین گزینه برایتان قابل بررسی است.
            جهت کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
            با آرزوی موفقیت

  60. ناشناس گفته:

    با سلام. حمید رضا هستم ۳۵ ساله و مجرد. تحصیلاتم کارشناسی معماری است و دارای پروانه پایه ۲ طراحی نظارت و اجرا از نظام مهندسی استان تهران می‌باشم. بیش از ۱۵ سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی دارم که همگی طراحی و ساخت پروژه های گوناگون بوده و نزدیک به ۵ سال هست که بیمه مرتبط با نظارت پروژه های ساختمانی دارم. تسلط نسبی در مکالمات انگلیسی و مسلط به نرم افزار های متعددی در رابطه با حوزه کاری خودم هستم . مناسب ترین روش برای بنده با این شرایط موجود، مهاجرت از کدام طریق هست و آیا امکان مهاجرت از طریق اسکیل ورکر برای بنده به کانادا هست؟ سپاسگزارم

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. کار در کانادا از طریق امتیازبندی و دارای شرایط خاصی بوده و ویژه متخصصان و نیروهای کار ماهر (دارای مدرک دانشگاهی و بدون مدرک دانشگاهی داری مهارت بالای شغلی) در مشاغل مورد نیاز این کشور است که پس از قبولی در سیستم امتیاز بندی طی مراحلی ویزای کار کانادا را به دست می آوردند این ویزا نیازمند نمره زبان ترجیحاً بالای 6.5 و معادل آن و سابقه کار حداقل 3 ساله و مرتبط با رشته تحصیلی که قابل اثبات باشد و سایر فاکتورهاست که از جمله آن می توان به سن زیر 40 سال اشاره نمود. همچنین پروسه درخواست تا اخذ ویزای کار کانادا نیازمند گذراندن زمان مورد نیاز تا انتخاب شدن توسط دولت کانادا (معمولاً بالای 1 سال) می باشد.
      https://malekpourmie.net/کار-در-کانادا/
      در صورتی که قصد اقدام شخصی و خبره شدن در امر مهاجرت از طریق اسکیل ورکر به کانادا هستید می توانید محصول زیر را تهیه نمایید.
      https://malekpourmie.net/product/آموزش-جامع-اقامت-کاری-دولت-فدرال-کاناد

      پاسخ
        • MIE.Malekpour2 گفته:

          با سلام. شرایط کامل خودتون رو بیان بفرمایید تا بتونیم راهنماییتون کنیم(سن، مدرک تحصیلی، شغل و سابقه کار مرتبط، میزان سرمایه، سن فرزندان…)

          پاسخ
          • ناشناس گفته:

            با سلام .سن ۳۵ ساله . لیسانس معماری . ارشیتکت . ۱۵ سال سابقه کار مرتبط. ۵ سال بیمه مهندس ناظر و پروانه پایه ۲. مجرد. کم هزینه ترین و بهترین روش مهاجرت به کانادا، نیوزلند و یا هلند کدام است ؟

          • MIE.Malekpour2 گفته:

            با سلام. از طریق کاری و تحصیلی شانس خوبی ندارید با توجه به سن و شرایطتون. از طریق سرمایه گذاری و دوره زبان(اقامت موقت جهت کاریابی حین و پس از دوره) هم نیاز به اطلاع از میزان سرمایه شما هست.

  61. محمدرضا جعفری گفته:

    سلام داداش من‌ در فنلاند زندگی میکنه آیا من‌ میتونم از طریق کیس داداشم برم پیشش؟

    پاسخ
  62. abalfazl721 گفته:

    با سلام.ایوالفضل هستم لیسانس حسایداری و خانومم ماما هستند و دارایه یک فرزند13ماهه
    برا مهاحرت به اروپا یا کانادا از لحلظ ویزایه تحصیلی یا سرمایه گذاری مشکلی نداریم.ولی دغدغه اصلی ما کار پیدا کردن در ان کشور است.به فرض خانومم بهد از جند سال تحصبل در ان کشور میتواتد به عنوان ماما در بینارستان مشغول بکار شود؟؟؟یا هم زمان میتواند کار بکند و یعد از معادل سازی تحصبلاتش را ادامه دهد یا حتی خودم میتوانم در رشته ای که بازار کار در ان کشور دارد تحصیل کنم.ممنون میشم پاسخ بدین.سپاس از شما

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. دوست عزیز داشتن سرمایه به تنهایی برای مهاجرت تحصیلی و سرمایه گذاری کافی نیست. مثلا برای تحصیل باید سن شما مناسب بوده و گپ تحصیلی بالا نداشته باشید و نمره زبان مناسب داشته باشید و همچنین برای سرمایه گذاری نیز شرایط دیگری بجز سرمایه مورد نیاز است.
      کار و تحصیل رشته های مرتبط با پزشکی در هر صورت قبل از اقدام نیازمند شرکت در دوره های معادلسازی و پیش پزشکی و قبولی در آنهاست.
      همراه اجازه کار دارد و می تواند خانواده را در تامین مخازج زندگی یاری نماید.
      به طور همزمان نمی توان کار و تحصیل تما وقت داشت و یکی از آنها امکان پذیر است.
      با اخذ ویزای سرمایه گذاری نیز در بعضی موارد مانند خودحمایتی امکان کار ندارید.

      پاسخ
  63. ناشناس گفته:

    چگونه همسر مورد علاقه ی خود را در خارج از مرز های ایران در کانادا پیدا کنیم ایا معرف یا واسطه ای وجود داردباتشکر از شما

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. در صورتی که بتوانید اثبات نمایید ازدواج شما صوری نیست و مراحل ازدواج شما طبق استاندارد پیش برود با ارائه مدارک و داشتن شرایط مالی از سوی همسر شما جهت تشکیل زندگی مشترک، می توانید در ابتدا اقامت موقت و بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترک و عدم وقوع طلاق اقامت دائم این کشور را اخذ نمایید.
      همچنین بد نیست که بدانید ازدواج صوری امری غیرقانونی می باشد و می تواند جریمه و زندانی برای فرد در پی داشته باشد و پس از اثبات دیپورت خواهید شد و ممکن است تا چندین سال اجازه ورود مجدد به کشور مورد نظرتان را نداشته باشید و همچنین برای اخذ ویزای سایر کشورها برایتان امتیاز منفی محسوب گردد. بنابراین به هیچ عنوان توصیه نمی شود و موسسه ملک پور نیز به دلیل عدم فعالیت در امور همسریابی هیچ گونه خدمات و مشاوره ای در این زمینه ارائه نمی دهد.
      مقاله زیر را مطالعه نمایید:
      https://malekpourmie.net/اقامت-از-طریق-ازدواج/

      پاسخ
  64. ناشناس گفته:

    سلام و تشکر از مطالب خوب وب سایت شما. آیا برای بازنشستگانپیشنهاد خاصی برای مهاحرت به کانادا وجود دارد؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. در صورت داشتن سرمایه و سابقه کار تجاری می تونید شرایطتون رو برای اقامت کار شرکت و یا سرمایه گذاری در کانادا بسنجید توسط کارشناسان ما.

      پاسخ
  65. شهاب گفته:

    شهاب هستم 35 ساله مجرد دارای مدارک برق صنعتی ساختمان از فنی حرفه ای مدرک مربیگری بین المللی فوتبال cاسیا مدرک غواصی از cmasایتالیا مدرک ماساژ سوئدی از فنی حذفه ای مدرک وود گلاس رزین اپوکسی از فنی حرفه ای سابقه 10 سال کار در اموزش پرورش معلم تربیت بدنی مدرک حجامت وطب سنتی ماساژ درمانی از لحاظ کارهای فنی هم خیلی کارها را کردم و مسلط هستم دوشرکت هم در گرجستان ثبت کردم لطف میکنید راهنمایی کنید من توی چ کشوری میتونم اقامت بگیرم و زندگی همراه با ارامش داشته باشم

    پاسخ
  66. Heydar گفته:

    سلام ،امیدوارم همیشه انقدر پر ارژی و موفق باشید . ببخشید که چند باره دارم سوال میپرسسم . من ۲۱ ساله دانشجوی کاردانی بر نامه نویسی با معدل خیلی بد به دلیله نااامیدی از آینده تحصیلی و کاری (نه اینکه از درس بدم بیاد )،شرایط مالی بد، توانایی صحبت کردن به عربی و کمی انگیلیسی مشولی هن برای یادگیری زبان جدید ندارم و البته نا امیدی از شرای برای مهاجرت (همینجوری که شما هم گفتید به فامیلا که انگار دوس ندارن باقی برن یا برای هرچیزی نامیدت میکنن ) و اینکه میدونم کشوری مثل سویس یا موناکو که دوس دارن نمیتونم برم پولم به آششون نمیرسه :) . ولی به عنوان کسی که توانای مالی برای کشوری رو نداره چجوری میتونم تحصیلی و کاری به جای درجه بالایی مثل فلاند با دانمارک برم . با توجه به حرفاتون در ویدیوها و انکه باید شرایط رو مقایسه کرد من یه اطلاعات خیلی کم که بیشتر از به دست اوردم و تو اینترنت چرخیدن و خوندن در مورد کشورا بیشترشون شرای خوبی دارن مثل :استرالیا ،کانادا، فلاند و… . سوالم این که من اثلا می تونم مهاجرت کنم یا نه ؟ با توجه به اسلام هم زیندگیت جایی خوب نبود سفر کن .

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      سلام. دوست عزیز رشته نرم افزار برای مهاجرت عالی هستش. شما اگه روی تحصیلتون کار کنین و معدل و سطح علمی درخشان داشته باشین میتونین تو کشورهای تاپ فول فاند بگیرین که به نوعی علاوه بر تحصیل رایگان، کمک هزینه زندگی هم بهتون میده ماهیانه. یا اینکه لیسانستونو ایران بگیرین با شرایط عالی و مدرک آیلتس 7 به بالا بگیرین و در نروژ تصحیل رایگان داشته باشین. یا اینکه لیسانس نرم افزار رو در ایران از دانشگاه سراسری یا آزاد ترجیحاً بگیرین و 3 سال تو رشته خودتون سابقه کار قابل اثبات فراهم کنین و با مدرک زبان ماجرت کاری داشته باشین.
      راه ها برای شما زیاد هستش فقط بستگی به اراده و پشتکار و همت شما داره و نظر دیگران رو در این مورد نادیده بگیرید. مطالب سایت موفقیت مارو بخونید تا با میلیاردرهای موفقی که خانواده پولدار نداشتن ولی انسان های موفقی هستند آشنا بشین:
      https://miesuccess.com/

      پاسخ
  67. علی گفته:

    سلام بنده ۲۸ ساله مجرد دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران…بیمه بصورت آزاد واریز میکنم شاغل در مشاور املاک هستم و در حال آمادگی برای آیلتس ۷،سرمایه حدود ۲۰۰ میلیون،برای مهاجرت اسکیل ورکربه کانادا میتونم اقدام کنم؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. اسکیل ورکر کانادا نیاز به سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلیتون داره حداقل 3 سال باشه و قابل اثبات. اگه بیمه شما مربوط به رته تحصیلیتون باشه مورد قبوله.سایر شرایطتون مناسبه برای اقدام

      پاسخ
  68. رسول پورندافیان گفته:

    باسلام .۳۹سال سن دارای پروانه کسب درب و پنجره چوبی.گواهینامه درودگری عمومی از سازمان فنی و حرفه ای کشور.۲۰سال سابقه.مهارت کامل در ساخت کابینت mdfدرب و پنجره چوبی .مبلمان .
    کدام کشور مناسب برای اقامت کار مناسب میباشد

    پاسخ
  69. ناشناس گفته:

    سلام امیرحسین دانشجوی رشته روانشناسی هستم .لیسانس دارم .دوست دارم برای ادامه تحصیل به ترکیه برم .میخواستم ببینم چطور باید شروع کنم ؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. تحصیل در ترکیه در ابتدا نیازمند قبولی در کنکور سراسری دانشگاه های ترکیه یا YOS می باشد. پس از قبلی در آزمون با ارائه مدرک زبان آیلتس 6 به بالا یا معادل ترکی آن به همراه سایر مدارک مورد نیاز می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی به زبان ترکی بین 300 تا 800 دلار و به زبان انگلیسی بین 500 تا 1800 دلار است. دانشگاه های خصوصی ترکیه نیز بین 5000 تا 20000 دلار آمریکا شهریه دارند.

      پاسخ
  70. ناشناس گفته:

    ٣٥ساله گچ كارهشت سال سابقه بيمه ومدرك فنى حرفه اى دوتابچه دارم براى مهاجرت به چه كشورهايي ميتونم برم ويزاى كارى ميتونم بگيرم كه بتونم باخانوادم برم
    ممنون

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      سلام. واقعیت این هستش که بدون مدرک تحصیلی و مدرک زبان اخذ ویزای کاری اروپا و کانادا و کشورهای تاپ بسیار دشوار هستش. گزینه خوب برای شما میتونه کار در ترکیه یا عمان باشه که میتونین از موسسات کاریابی بین المللی موجود در شهر یا استانتون شرایطش رو جویا بشین

      پاسخ
  71. مهران گفته:

    وقتتون بخیر
    بنده کارت معافیت پزشکی سربازی (کارت قرمز) دارم و به دلیل اینکه کارت قرمز دارم ، اونجوری که من شنیدم باید با “همراه” سفر کنم البته اینم بگم که کارت قرمز رو به علت افسردگی گرفتم ، که قابل درمان و تقریبا درمان شده ، سابقه ی سیاسی هم دارم و به طراحی وب و نرم افزار مسلطم
    حالا چجوری میتونم با بودجه ی 150 تا 200 تومان اقامت اتریش یا اسلواکی بگیرم و کدوم یکی برای شخصی مثل من مناسبتره ؟

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. دوست عزیز با شرایط و میزان سرمایه ای که فرمودین متاسفانه امکان مهاجرت برای شما نیستش. مگر اینکه برین در ترکیه یا عمان کار کنین که اون هم شرایطش رو میتونین از موسسات کاریابی بین المللی موجود در شهر یا استانتون جویا بشید

      پاسخ
  72. فاطمه گفته:

    سلام ، وقت بخیر
    ۳۳سال دارم و مهندس برنامه نویسی تحت وب هستم، متاهل و دارای یک فرزند ۵ ساله، در حال گذروندن دوره های ایلتس هم هستم ولی سابقه کار ندارم ،برای مهاجرت کاری شرایطش رو دارم یا نیاز به چیز دیگه ای هم هست؟؟؟
    آیا نوع دانشگاه مهمه؟ من علمی کاربردی خوندم ولی توی مدرک نوع دانشگاه درج نمیشه و مدرک از سمت وزارت علوم هست و آیا معدل مدرک هم باعث امتیاز میشه؟؟ معدل کل من ۱۸.۵۹ هست.
    ممنون از شما

    پاسخ
      • MIE.Malekpour20 گفته:

        با سلام
        متقاضی گرامی با توجه به شرایط سنی می توانید از طریق مهاجرت تحصیلی اقدام نمایید.

        پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. داشتن مدرک لیسانس به بالا به همراه مدرک زبان و سابقه کاری قابل اثبات بالای ۳ سال نیاز هستش برای ویزای جستجوی کار و ویزای کاری.
      مدارک اکثر دانشگاه های ایران مورد قبول در خارج از کشور هستند برای کار.

      پاسخ
  73. كامبيز گفته:

    من سي وپنج سالمه مدرك فنى حرفه اى گچ كارى دارم و دو تا بچه كل پولمم سيصد ميليونه راهى براى اقامت تو يه كشور ديگه دارم چه طورى
    ممنون ميشم جواب بدين

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      با سلام. دوست عزیز با توجه به نداشتن مدرک دانشگاهی و سن بالا، بهترین راه برای شما کار در کشورهای همسایه از جمله ترکیه و عمان و امارات هستش که میتونین از طریق موسسات کاریابی بین المللی داخل ایران و یا سایت های کاریابی این کشورها به دنبال پشینهاد شغلی باشین.

      پاسخ
  74. مهدی گفته:

    سلام ۴۲ ساله هستم با مدرک دکتری فلسفه. همسرم لیسانس بهداشت حرفه ای دارد. سه فرزند هم دارم. واقعا مایلم مهاجرت کنم اما نمی دونم که آیا با شرایط من این کار امکان پذیر است یا نه . خوشحال میشم با توجه به تجربه ای که دارید مرا راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      سلام. برای ویزای کار رشته هاتون مناسب نیست ولی مثلا میتونید تو دوره های زبان در اتریش شرکت کنین و حین دوره خودتون و همسرتون دنبال کار باشین. ویزای همراه هم داره و تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سالتون هم رایگانه.

      پاسخ
  75. ناشناس گفته:

    سلام من وهمسرم قصدمهاجرت داريم همسرم مهندس ساختمان هستن ومن طراحى دوخت خوندم الانم هشت ماهه حامله ام ازچه راهى ميشه بريم از طريق زايمانم ميتونيم اقامت بگيريم تو چه كشورى واز كى بايد بريم

    پاسخ
    • MIE.Malekpour2 گفته:

      سلام. چون حاملگی شما واضح هستش بهتون ویزای توریستی نمیدن چون اینطور برداشت میکنن که برای تولد فرزندتون و اقامت اقدام میکنین‌. یم ماه هم برای اخذ ویزا خیلی کمه

      پاسخ
  76. mosiogol120 گفته:

    سلام من وخوانواده قصد مهاجرت ب هلند رو داریم میخواستم بدونم در خصوص یک وکیل خوب وهمچنین مشغول بکار شدن در مدت زمان کوتاه سه ماهه راهنمای کنید با تشکر از شما

    پاسخ
      • سینا گفته:

        سلام
        من ۲۶ سالمه سربازی رفتم وضعیت مالی خوبی دارم زبانم فوله برای ادامه تحصیل میخوام مهاجرت کنم فقط با این وضعیت دلار و یورو با چه مبلغ مالی میتونم مهاجرت داشته باشم!

        پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر

ویدئو و پادکست موسسه MIE در رابطه با تحصیل در کانادا

 
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
 

4.8/5 - (26 امتیاز)
مشاوره رایگان